Odpowiedz

Android problem z płatnością mobilną

Nie wiem czy temat już był czy nie ale podczas pierwszej próby płatnosci telefonem z aplikacją Moje ING wywołał sie program Android Pay. Po jakimś czasie dotarłem do tego by uzywal innej aplikacji czyli Moje Ing w Ustawienia --> ogolne --> Dotnikj i płać. Niestrty i to mało dało, dzis przy probie płacenia mam komunikat z terminala, bład, użyj innej karty. Jak to rozwiązać?
Odpowiedz
0 Lajków
Ryplej
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 692 wyświetleń)

Re: Android problem z płatnością mobilną

Napisz do nas wiadomość przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12, sprawdzimy informacje dotyczące urządzenia oraz Twojej karty. 


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (5 584 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy