Odpowiedz

kredyt - czas oczekiwania

Witam. Parę dni temu ( w piątek) złożyłem wniosek ( dokończyłem który zacząłem pare tygodni wcześniej) o kredyt.

Po zakończeniu wyskoczył komunikat, że do 24h dostane decyzje. Przeczytałem, że max czas wynosi 2 dni robocze. 

Dziś jest wtorek po zamknięciu oddziałów i nadal nie mam decyzji ( Trwa Weryfikacja)  i tu mam pytanie, co robić ? hmm 

Odpowiedz
0 Lajków
szamanheh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-09-2017
Wiadomość 1 z 3 (11 598 wyświetleń)

Re.: kredyt - czas oczekiwania

@szamanheh Skontaktuj się z nami telefonicznie - 32 357 00 69 sprawdzimy status obecnego wniosku. Jeżeli wniosek był składany przez usługę bankowości internetowej w piątek, to faktycznie decyzja powinna być maksymalnie do 2 dni roboczych.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 3 (11 595 wyświetleń)

Re.: kredyt - czas oczekiwania

Dzisiaj, około godZiny 14/15 dzwoniłem i dostalem informacje, że niewiadomo, ze faktycznie pisze trwa weryfikacja i mam uzbroić sie w cierpliwość, wg mnie to normalne nie jest, moze cos sie zawiesilo,zapodzialo z tym wnioskiem w związku z tym ze zacząłem go robić 27 sierpnia a skończyłem w ostatni piątek, troche śmiesZnie to wygląda, data złożenia wniosku "27.08. Trwa weryfikacja"
No nie wiem, jak jutro nie będZie decyzji to chyba udam sie do oddzialu Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
szamanheh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-09-2017
Wiadomość 3 z 3 (11 571 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy