18-09-2017 17:00
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i mam konto w ING, dla właśnie tej działalności.
Używam starej aplikacji mobilnej "INGMobile dla przedsiębiorców".
Przeczytałem w opisie nowej aplikacji Moje ING, że aplikacja ta jest skierowana dla użytkowników indywidualnych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Czyli dla mnie !!!
Ale nieee.
Okazuje się że nie mogę aktywować tej aplikacji na swoim telefonie, bo taka aktywacja kończy się niepowiedzeniem i komunikatem, że aplikacja jest dla użytkowników indywidualnych i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Dziwne, ja takie konto mam!!!
Przez bankowość internetową zapytałem bank, co jest nie tak z tą aktywacją nowej aplikacji. Dostałem odpowiedź, że jako prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą mogę jedynie korzystać ze starej aplikacji.
Czyli to co jest napisane w opisie nowej aplikacji Moje ING jest, delikatnie mówiąc nadużyciem, albo na wyrost.
Czy w ogóle ktoś wie, czy planowana jest obsługa kont dla osób z kontem dla działalności gospodarczej?
A może jednak można używać tej nowej aplikacji?
Czy ktoś może coś więcej w tym temacie mi powiedzieć?
21-08-2017 23:16
Czy kiedykolwiek będzie nowy system obsługi?
Od roku słyszę że za miesiąc dwa będzie nowy system.
Dla indywidualnych jest, dla mnie nie ma.
ING Bussines też ma inną obsługe, dla mnie nie ma.
Dlaczego nie mogę korzystać z wersji ING Mobile?
Teraz moja wersja ING Mobile to - odwiedź najbliższą placówkę Banku. Fajnie mam tylko 20 km!
Zlecenie stałe? Odwiedź najblizszy oddział banku.
Qźwa to są kpiny!
22-08-2017 07:02
Chcielibyśmy sprawdzić, dlaczego nie masz dostępu do wszystkich funkcji w aplikacji ING Mobile, w tym celu napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej. Przez społeczność nie ma mamy dostępu do Twoich danych.
Jeśli prowadzisz spółkę np. cywilną to pracujemy nad nową aplikacją, nie znamy jeszcze dokładnego terminu wprowadzenia. Ale o wszystkich zmianach informujemy na bieżąco.
14-09-2017 06:51
Ja nie mam dostępu do aplikacji ING Mobile, NIE TYLKO DO NIEKTÓRYCH FUNKCJI
Wasze reklamy to wierutne kłamstwo, bo usługi są dla wybranych grup.
SKANDAL
15-09-2017 07:06
Jeżeli prowadzisz działalność w formie spółki, konto możesz obsługiwać za pośrednictwem systemu transakcyjnego przez stronę www.
Chciałbym pomóc, jednak nie mamy jeszcze informacji, kiedy będzie dostępna aplikacja dla spółek.
19-09-2017 08:14
Ja mam jednoosobową działalność gospodarczą i wszystko działa w jednym systemie (nowym i starym). Ale mam jeszcze konto osobiste i wszystko pod jednym loginem. Może jak nie masz osobistego to się nie da... Zresztą nie ma czego żałować bo "ING Mobile dla przedsiębiorców" to perełka, a Moje ING Mobile to jakiś kiepski żart.
19-09-2017 19:46
@kmsc Nowa wersja aplikacji Moje ING mobile nie jest dostępna dla osób prowadzących spółki. Jeżeli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, to nie powinno być problemu z jej aktywacją.
Skontaktuj się z nami - 32 357 00 69, sprawdzimy to. Jeżeli będzie to konieczne, wyślemy zgłoszenie do działu technicznego.
06-11-2017 21:05
Podpinam się pod ten post i słuszne pretensje. Mnie i wspólnika pracownik banku oszukał celowo lub w wyniku swojej niekompetencji. Od początku mówiliśmy że zależy nam na aplikacji mobilnej i wszystkich udogodnień które ona daje. Potem okazało się że jednak dla spółki cywilnej jest tylko strona WWW. Jedyne co usłyszeliśmy to obietnice że pracujecie nad aplikacją ale oczywiście żadnych terminów nikt nie może podać i jak chcemy to możemy sobie zrezygnować z konta. W efekcie straciliśmy czas i mamy konto z archaiczną obsługą. Zrobicie coś z tym faktycznie ? Czy spółka cywilna to dla was klient trzeciej kategorii ?
07-11-2017 21:30
Każdy klient jest dla nas tak samo ważny ważny. Cały czas pracujemy nad wprowadzeniem kolejnych funkcji w naszej aplikacji mobilnej. Nie znamy jednak terminu rozszerzenia funkcjonalności o logowanie dla spółek. Jeśli podczas zakładania konta otrzymałeś inne informacje – przepraszamy.
21-11-2017 12:50
Witam
Podłączam się do tematu, aplikacja na telefon WP10 działa przy koncie prowadzonym w formie spółki to dlaczego nie może działać na Androidzie? Wiem bo na telefonie NOKIA z WP działa a po przesiadce na androida nie działa.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024