Mnie też pracownik banku zapewniał że aplikacja będzie dostępna i to kilkukrotnie na etapie podpisywania dokumentów. Żeby było śmieszniej to widać było to raczej nowy pracownik który miał za plecami przełożonego który przysłuchiwał się całej rozmowie i jakoś też nie miał wątpliwości. Zastanawiam się czy ING ma już taki standard żeby klienta zwabić w ten sposób? Wiadomo że większości nie będzie się
Wasze przepraszanie problemu mi nie rozwiązuje. Chcę dostępu do pełnej funkcjonalności. Zostałem oszukany. Mam gdzieś czy celowo czy w wyniku czyjejś niekompetencji ale czytając tutaj niektóre wpisy widzę że nie tylko ja zostałem w to wmanewrowany. Teraz zwróćcie mi koszty straconego czasu na załatwianie i przenoszenie konta do innego banku jak nie potraficie udostępnić aplikacji dla spółek. Ciągł
Podpinam się pod ten post i słuszne pretensje. Mnie i wspólnika pracownik banku oszukał celowo lub w wyniku swojej niekompetencji. Od początku mówiliśmy że zależy nam na aplikacji mobilnej i wszystkich udogodnień które ona daje. Potem okazało się że jednak dla spółki cywilnej jest tylko strona WWW. Jedyne co usłyszeliśmy to obietnice że pracujecie nad aplikacją ale oczywiście żadnych terminów nikt