Masz dwa w jednym: OnLine i Mobile
OnLine bym zmienił na OneWay -do oddziału.
A Mobile skąd? No przecież trzeba pójść.
Bank dba o Ciebie - podróże kształcą.
Liczą się ludzie . . . . którzy dają się omamić obiecankami-cacankami.
Posiadam Konto Direct.
Chciałem założyć zlecenie stałe.
Otrzymałem kuriozalną propozycję:
proszę odwiedzić najbliższy oddział Banku i tam złożyć dyspozycję.
OnLine polega na one line w nawigacji z azymutem na oddział Banku!
KPINY.
Ludzie się liczą, ale Wam ubywa Klientów.
Powodzenia
"Kiedyś byliście przykładem . . ."
Jak to mawia mister Havranek: ale to se nevrati !
I tego się trzymajmy.
Może zamiast dodawać nowe funkcje dla wybranych, zajmiecie się pracami nad udostępnieniem WSZYSTKIM KLIENTOM aplikacji mobilnej?
To samo dotyczy bankowosci On-Line. Od roku mamicie obietnicami że będzie dostępny nowy system dla Kont Direct. i co? I nic. Obiecanki-cacanki.
Czytaj: odbiłam piłeczkę.
Komu? Kiedy? Jaka jest odpowiedź?
Można prosić o szczegóły?
Od ponad roku korzystam z najnowszej i najnowocześniejszej wersji aplikacji mobilnej . . . .
wsiądź do auta, odpal silnik, w nawigację wbij adres najbliższego oddziału Banku i . . . .
życzymy powodzenia z korzystania aplikacji mobilnej.
KPINY
Ja nie mam dostępu do aplikacji ING Mobile, NIE TYLKO DO NIEKTÓRYCH FUNKCJI
Wasze reklamy to wierutne kłamstwo, bo usługi są dla wybranych grup.
SKANDAL
Czy kiedykolwiek będzie nowy system obsługi?
Od roku słyszę że za miesiąc dwa będzie nowy system.
Dla indywidualnych jest, dla mnie nie ma.
ING Bussines też ma inną obsługe, dla mnie nie ma.
Dlaczego nie mogę korzystać z wersji ING Mobile?
Teraz moja wersja ING Mobile to - odwiedź najbliższą placówkę Banku. Fajnie mam tylko 20 km!
Zlecenie stałe? Odwiedź najblizszy oddział banku.
Qźwa to są kpiny!