Odpowiedz

Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Moje pytanie jest dzisiaj następujące.

Od dwóch dni po zalogowaniu się do aplikacji bankowej Moje ING mobile w smartfonie z Windows 10 Mobile, nie można zrobić kolejnego kroku ze strony głównej; otwarcia historii, zrobienia przelewu czy jakiejkolwiek innej operacji. Po kliknięciu na dowolny kafelek czy zakładkę wyświetla się napis „Brak uprawnień – przejdź do strony głównej”.

Czy zatem jest to kolejna jeszcze usterka po ostatnim serwisie systemu bankowego nie naprawiona czy nie zauważona? Jak widać w ocenach i recenzjach, że występuje nie tylko u mnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
06-10-2017
Wiadomość 1 z 5 (7 165 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Wrócimy z rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (7 162 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Od wczoraj jest dostępna aktualizacja, która naprawi błąd. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
779
171
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (6 839 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Tak, zgadza się. Przelew wykonany inne opcje sprawdzone. W najbliższym czasie sprawdzę jeszcze podjęcie gotówki z bankomatu z wykorzystaniem Blik.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
06-10-2017
Wiadomość 4 z 5 (6 806 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Aplikacja służy bezproblemowo, wypłaty z bankomatu przez Blik sprawdzone również i przelewy internetowe bez zarzutu.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
06-10-2017
Wiadomość 5 z 5 (6 578 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

Dzień dobry 

Ubiegamy się o kredyt hipoteczny, pracodawca (duża korporacja) niestety upiera sie że nie może wystawić zaświadczenia Netto i wypisuje wszytsko Brutto powołując się na zbyt wiele składnikó

...

18-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Żeby wątek zbyt szybko nie odszedł do lamusa, ponarzekam znowu: poza wszystkimi, wymienionymi powyżej mankamentami aplikacji, z których chyba nic nie zostało poprawione (przynajmniej nie w zakresie, z

...

18-06-2024
Problem z aktywowaniem konta mobi dla nieletnich

Witam, od paru dni próbuje aktywować swoje konto i SMS z kodem aktywacyjnym nie przychodzi a kiedy próbuje zamówić kod do domu to wychodzi oto taki błąd. Konto jest już założone bo dostałam sms ze pot...

18-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy