Odpowiedz
Highlighted

Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Moje pytanie jest dzisiaj następujące.

Od dwóch dni po zalogowaniu się do aplikacji bankowej Moje ING mobile w smartfonie z Windows 10 Mobile, nie można zrobić kolejnego kroku ze strony głównej; otwarcia historii, zrobienia przelewu czy jakiejkolwiek innej operacji. Po kliknięciu na dowolny kafelek czy zakładkę wyświetla się napis „Brak uprawnień – przejdź do strony głównej”.

Czy zatem jest to kolejna jeszcze usterka po ostatnim serwisie systemu bankowego nie naprawiona czy nie zauważona? Jak widać w ocenach i recenzjach, że występuje nie tylko u mnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
3
06-10-2017
Wiadomość 1 z 5 (4 103 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Wrócimy z rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
138
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (4 100 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Od wczoraj jest dostępna aktualizacja, która naprawi błąd. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (3 777 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Tak, zgadza się. Przelew wykonany inne opcje sprawdzone. W najbliższym czasie sprawdzę jeszcze podjęcie gotówki z bankomatu z wykorzystaniem Blik.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
3
06-10-2017
Wiadomość 4 z 5 (3 744 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Aplikacja służy bezproblemowo, wypłaty z bankomatu przez Blik sprawdzone również i przelewy internetowe bez zarzutu.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
3
06-10-2017
Wiadomość 5 z 5 (3 516 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pytanie odnośnie decyzji wstępnej kredytu

Mam jeszcze jedno pytanie - czy istnieje coś takiego jak wydłużenie terminu ważności decyzji wstępnej o przyznaniu kredytu hipotecznego ? 

Obecnie chyba wydana decyzja wstępna jest ważna 30 dni ? Czy m

...

09-07-2020
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir

Witam

Przykro mi to stwierdzić ale jesteście bankiem który tak olewa potrzeby swoich klientów jak mało który bank. Na nasze zapytania odpowiadacie że nie ma i może kiedyś będzie. Nie szanujecie naszego

...

09-07-2020
Re.: Epidemia a blokada w udzielaniu kredytów

Rozumiem, wiadomo epidemia epidemią, ale blokada odgórna dla każdego kto ma działalność na ryczałcie i nie branie pod uwagę jako dodatkowy przychód ze umowy zlecenia? 

Mamy potwierdzenie o spłacie kred

...

09-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy