Odpowiedz
Highlighted

Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Moje pytanie jest dzisiaj następujące.

Od dwóch dni po zalogowaniu się do aplikacji bankowej Moje ING mobile w smartfonie z Windows 10 Mobile, nie można zrobić kolejnego kroku ze strony głównej; otwarcia historii, zrobienia przelewu czy jakiejkolwiek innej operacji. Po kliknięciu na dowolny kafelek czy zakładkę wyświetla się napis „Brak uprawnień – przejdź do strony głównej”.

Czy zatem jest to kolejna jeszcze usterka po ostatnim serwisie systemu bankowego nie naprawiona czy nie zauważona? Jak widać w ocenach i recenzjach, że występuje nie tylko u mnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
3
06-10-2017
Wiadomość 1 z 5 (4 029 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Wrócimy z rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
138
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (4 026 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Od wczoraj jest dostępna aktualizacja, która naprawi błąd. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (3 703 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Tak, zgadza się. Przelew wykonany inne opcje sprawdzone. W najbliższym czasie sprawdzę jeszcze podjęcie gotówki z bankomatu z wykorzystaniem Blik.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
3
06-10-2017
Wiadomość 4 z 5 (3 670 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Aplikacja służy bezproblemowo, wypłaty z bankomatu przez Blik sprawdzone również i przelewy internetowe bez zarzutu.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
3
06-10-2017
Wiadomość 5 z 5 (3 442 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pomóż aktywować kod

Jednorazowy kod aktywujący możesz zamówić tylko raz. Czy na infolinii otrzymałeś informację, czy taki kod jest już do Ciebie zamówiony?

 

29-05-2020
Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem


@IlonaU:

W niedługim czasie planujemy udostępnienie portalu developerskiego wraz z dokumentacją API dla wszystkich klientów ING Księgowości.


Czy to się już wydarzyło?

28-05-2020
Re.: Obniżenie stóp procentowych a kredyt ze stałym oprocentowaniem

Ale o co konkretnie pytasz? Jeśli masz poważne problemy, to zamiast pisać tutaj proponuję skontaktować się z Twoim doradcą kredytowym i omówić możliwości. Możesz skorzystać z restrukturyzacji lub ewen

...

28-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy