21-11-2017 22:18
Moje pytanie jest dzisiaj następujące.
Od dwóch dni po zalogowaniu się do aplikacji bankowej Moje ING mobile w smartfonie z Windows 10 Mobile, nie można zrobić kolejnego kroku ze strony głównej; otwarcia historii, zrobienia przelewu czy jakiejkolwiek innej operacji. Po kliknięciu na dowolny kafelek czy zakładkę wyświetla się napis „Brak uprawnień – przejdź do strony głównej”.
Czy zatem jest to kolejna jeszcze usterka po ostatnim serwisie systemu bankowego nie naprawiona czy nie zauważona? Jak widać w ocenach i recenzjach, że występuje nie tylko u mnie.
21-11-2017 22:27
Wrócimy z rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość.
28-11-2017 07:30
Od wczoraj jest dostępna aktualizacja, która naprawi błąd.
28-11-2017 17:10
Tak, zgadza się. Przelew wykonany inne opcje sprawdzone. W najbliższym czasie sprawdzę jeszcze podjęcie gotówki z bankomatu z wykorzystaniem Blik.
12-12-2017 19:53
Aplikacja służy bezproblemowo, wypłaty z bankomatu przez Blik sprawdzone również i przelewy internetowe bez zarzutu.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |