Nie znalazłem odpowiedzi bądź są gdzieś głębiej aby je szukać.
Pytanie krótkie, czy po realizacji z płatności kwalifikującej się do odkładania na konto Smart Saver każdej określonej kwoty z transakcji są wyświetlane każdorazowo w powiadomieniach PUSH, czy są widoczne tylko w historii konta?
Poniekąd rozumiem, że nie ma to wpływu również na każdorazową płatność kartą czy zbliżeniowo telefonem i każdorazowe potwierdzanie kluczem nawet gdy płacę swoją kartą za transakcje, chyba że system bankowości uzna taką weryfikację za potrzebną w danej chwili, oczywiście pomijając tutaj płatności internetowe czy w aplikacji. To by miało sens wtedy z dodawania klucza.
Pytanie do moderatora lub osoby która już używa tej funkcjonalności po dodaniu klucza U2F do konta z współwłaścicielem.
Po przeczytaniu kilku postów, zastanawiam się czy jest sens dodawania klucza właśnie do tej bankowości gdy z jednego konta bankowego korzystają dwie osoby, każda ma swój login i hasło w dostępie do konta w swojej aplikacji i w bankowości mojeing. Biorąc pod uwagę jak piszą użytkow
Dla pewności gdy będziemy płacić w jednym dniu często lub dwa razy większe kwoty jedna po drugiej w krótkim odstępie czasu to może nie dojść do zapłaty. Lepiej mieć fizyczną kartę jednak czasem przy sobie. W moim przypadku tak się już zdażyło. Komunikat był następujący: użyj karty VISA. Oczywiście miałem ją przy sobie na szczęście, tu podejrzewam zabezpieczenie bezpieczeństwa transakcji banku prze
W tym przypadku konieczna będzie tylko wizyta w oddziale Banku ING.
Prawdopodobnie nie możesz się zalogować w przeglądarce na stronie internetowej jak i w aplikacji, a nawet osoby, które mogły się zalogować albo korzystają z bankowości internetowej i chcą zmienić numer autoryzacyjny na nowy, pierwsze potwierdzenie i tak przyjdzie na stary numer telefonu a dopiero później na nowy gdy poprawnie wpis
Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych jest naturalną koleją rzeczy. Dobrze, że nie będą narzucane odgórnie jako jedyna możliwość korzystania z tej formy logowania czy zabezpieczeń. Popieram możliwość samodzielnego decydowania sposobu dostępu do własnych urządzeń czy bezpieczeństwa, zwłaszcza że nadal są funkcjonalnie bezpieczne.
Myślę, że powstaną też jakieś rozwiązania wyprzedzające takie
Ciekawe jak to się ma w przypadku gdy, ktoś oklepie komuś twarz lub zrobi sobie małą korektę nosa a co dopiero gdy zdobędzie nasze zdjęcie i przystawi do smartfona to przelew gotowy. No i jak tu dzwonić na policję gdy cię smartfon nie rozpoznaje?
W tym rzecz właśnie, co do możliwości konfiguracji ustawień i szczegółów pozostawiam bankowi.
Natomiast nie wiemy tego, na ile poważna może być taka skala przykrych doświadczeń, a publicznie czy nawet w rodzinie nikt się też do swoich strat nie przyznaje.
Także myślę, że jest tutaj w ,,Powiadomienia PUSH,, duże pole do manewru, dla tych co nie będą w nie zaglądać i się umartwiać, wystarczyłyby ust
Chciałbym podsunąć jeszcze pewne rozwiązania bezpieczeństwa konta.
Jeśli konfiguracja byłaby ta dostępna dla użytkowników, zamiast paska poziomu bezpieczeństwa można by w aplikacji w zakładce Bezpieczeństwo włączać limity dla przelewów lub płatności kartą w godzinach nocnych ustawianych w dowolnych zakresach i w dowolnej kwocie np. 0 zł. Mogła by być do wyboru ręczna i automatyczna. W godzinach ra
Jestem od niedawna na tym forum i zatrzymałem się ostatnio na wiadomościach PUSH. Jest to dla mnie istotne, aby powiadomienia PUSH były zawsze nadawane jak do tej pory. Są dla posiadaczy rachunku cennym powiadomieniem, gdyż są błyskawicznie wyświetlane po każdej transakcji na koncie. Weźmy wszyscy pod uwagę, to co one mogą nam przynieść w sytuacji zagrożenia utraty środków na koncie. W przypadku k
Od dwóch dni po zalogowaniu się do aplikacji bankowej Moje ING mobile w smartfonie z Windows 10 Mobile, nie można zrobić kolejnego kroku ze strony głównej; otwarcia historii, zrobienia przelewu czy jakiejkolwiek innej operacji. Po kliknięciu na dowolny kafelek czy zakładkę wyświetla się napis „Brak uprawnień – przejdź do strony głównej”.
Rozumiem, że to się zmieniło teraz już na korzyść użytkowników bankowości internetowej. Ostatnio mieliśmy ten numer aktywny jeszcze w styczniu lub w lutym tego roku.
Ta operacja kończyła się zawsze tak samo - nie udało się zmienić telefonu autoryzacyjnego, spróbuj ponownie.
W tym rzecz, że nie posiadam już starego numeru telefonu i musimy się udać z wizytą do oddziału banku. W czasie gdy posiadałem jeszcze stary numer telefonu to i tak nie mogła go zmienić przez swoją usługę na nowy numer, gdyż wtedy próbowaliśmy. Opcja ta była niedostępna, ponieważ był podany tylko jeden numer telefonu do autoryzacji mój jako właściciel konta. Kod, który przychodził na stary numer
U mnie natomiast jest trochę inna sytuacja, gdyż posiadamy z żoną wspólny rachunek a żona jest współwłaścicielem.
W tym przypadku możliwa jest druga opcja z tych trzech i jedyna. Wcześniej autoryzacja przebiegała na jeden numer telefonu co wtedy było bardzo wygodne dla nas od kiedy mieliśmy otwarty rachunek. Od momentu zmiany telefonu i numeru (stary już nie istnieje), zmiany z mojego logowania do