Odpowiedz

Re: Zmiana numeru telefonu

[ Edytowane ]

Jeżeli zmieniasz numer telefonu do autoryzacji przez Moje ING, pierwszy kod wysyłamy na numer wskazany w bankowości internetowej: Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo - Telefon autoryzacyjny

 

Tak, jak wcześniej pisaliśmy, jeśli Twoja żona ma dostęp do tego telefonu, będzie mogła zmienić numer do autoryzacji przez swoją bankowość internetową. 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 11 z 37 (25 273 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu

Rozumiem, że to się zmieniło teraz już na korzyść użytkowników bankowości internetowej. Ostatnio mieliśmy ten numer aktywny jeszcze w styczniu lub w lutym tego roku.

Ta operacja kończyła się zawsze tak samo - nie udało się zmienić telefonu autoryzacyjnego, spróbuj ponownie.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 12 z 37 (25 269 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Nowy numer telefonu 739492279
Stary 739669746
Odpowiedz
0 Lajków
hanmyk4907
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-08-2018
Wiadomość 13 z 37 (23 144 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

@hanmyk4907 Nowy numer do autoryzacji możesz wprowadzić przez Moje ING gdy masz jeszcze dostęp do starego numeru. W tej sytuacji dostaniesz dwie wiadomości sms:

  • pierwszą na aktualny numer telefonu. Wpisz go,
  • drugą na nowy numer. Gdy go wpiszesz - zmienisz numer do autoryzacji transakcji. 

Jeśli stary numer do autoryzacji jest już nieaktywny lub nie masz do niego dostępu to najszybciej ten numer zmienimy w oddziale naszego banku.

 

Możesz też przez naszą stronę internetową zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej. W tym celu wybierz opcję: Nadaj nowe hasło.  Następnie wypełnij wniosek do nadania hasła. Na trzecim kroku formularza kliknij link z zamówieniem koperty do ponownej aktywacji. Kopertę wyślemy pocztą polską i powinna dojść na Twój adres do korespondencji do 14 dni roboczych. Jeżeli teraz chcesz zmienić ten adres zadzwoń do nas na 32 357 00 69.

Do momentu aktywacji usługi nie będziesz miała dostępu do Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 14 z 37 (23 094 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Jak moge sie zarejstrowac poprzez sms kod autoryzacyjny na nowy nr tel
Odpowiedz
0 Lajków
Barzmy6671
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-08-2018
Wiadomość 15 z 37 (22 928 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych możesz zmienić:

  • w Moim ING (tylko gdy masz dostęp do dotychczasowego numeru, zakładka Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo),
  • w dowolnym oddziale banku,
  • poprzez ponowną aktywację bankowości internetowej.

Szczegółowa instrukcja znajduje się w komentarzu @MateuszF, który jest powyżej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 16 z 37 (22 793 wyświetleń)

Problem ze zmianą telefonu

Witam

Posiadam konto w ING, założyłem je wtedy podając mój wtedy działający numer "X". Niestety po pewnym czasie mój numer został usunięty przez operatora i ja musiałem zacząć innego numeru telefonu "Y". Problem w tym, że jeśli chcę zmienić numer mojego konta to bank wysyła mi smsa z jakimś kodem potwierdzającym na mój już nie istniejący numer "X".

Podsumowując nie mogę zmienić numeru telefonu przypisanego do mojego konta, ponieważ numer który podałem gdy zakładałem konto już nie istnieje.

 

Co zrobić w takiej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
PaterNoster
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-09-2018
Wiadomość 17 z 37 (21 511 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Chce zmienić numer do przelewów
Odpowiedz
0 Lajków
Mirkur1121
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-10-2018
Wiadomość 18 z 37 (20 798 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

[ Edytowane ]

We wcześniejszych postach razem z @MateuszF dokładnie opisaliśmy w jaki sposób możesz zmienić numer telefonu do autoryzacji:

  1. w Moim ING - jeśli dotychczasowy numer jest nadal aktywny - zakładka Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo,
  2. w dowolnym oddziale banku,
  3. poprzez ponowną aktywację bankowości internetowej.

Warto przewinąć posty w górę, są tam wszystkie szczegóły Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 19 z 37 (20 754 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Chcę zmienić numer bo tamtego już nie mam i mam również zablokowane konto internetowe
Odpowiedz
0 Lajków
ewedzi1902
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-05-2019
Wiadomość 20 z 37 (16 370 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy