Odpowiedz

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

Do odblokowania bankowości internetowej potrzebujesz kod autoryzacyjny. Zatem, na samym początku, zmień numer telefonu do kodów autoryzacyjnych. Zrobisz to:

1. w oddziale banku na podstawie dokumentu tożsamości,

2. przez ponowną aktywację bankowości internetowej.

 

We wcześniejszych wpisach podaliśmy szczegóły. Zachęcam przewinąć posty w górę Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 21 z 37 (13 368 wyświetleń)

SMS autoryzacyjne

Witam
Zmieniłem telefon z czym wiązała się też zmiana numeru, zaktualizowałem numer w danych osobowych jednakże żeby kupić np doładowanie nie przychodzą SMS z kodem
W czym problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Damianekk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-06-2019
Wiadomość 22 z 37 (13 185 wyświetleń)

Re: SMS autoryzacyjne

Numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych powinieneś zmienić w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Ta opcja jest dostępna tylko jeśli masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu.
W sytuacji jeśli nie masz poprzedniego numeru, najszybciej będzie jak przyjdziesz do naszego oddziału. Na miejscu wprowadzimy zmiany do naszego systemu Emotikon: Szczęśliwy 

Drugą możliwością jest zamówienie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do swojej bankowości, ponieważ będzie zablokowana.
Jak tylko koperta z kodem do Ciebie dotrze, na jej podstawie będziesz mógł zmienić numer telefonu.
Kopertę z kodem możesz zamówić w ostatnim kroku tego wniosku o zmianę hasła. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 23 z 37 (13 138 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

570061181
Odpowiedz
0 Lajków
Kasia30
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-06-2020
Wiadomość 24 z 37 (10 488 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

@Kasia30? Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 25 z 37 (10 463 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Nie moge zmienic gdyz wysylaja mi kod na numer telefonu stary ktorego nie mam wiec na cholere mi ten kod aktywacyjny?????
Odpowiedz
0 Lajków
Agnpaw7985
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-02-2021
Wiadomość 26 z 37 (9 204 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

@Agnpaw7985 System automatycznie wysyła kod sms, na numer, który ma podany. Nie wyśle go na inny. Jeśli nie masz dostępu do poprzedniego numeru, wtedy możesz go zmienić na dwa sposoby:

- w oddziale,

- przez zamówienie jednorazowego kodu aktywacyjnego. Wysyłamy go na Twój adres korespondencyjny. Przesyłkę zamówisz tutaj https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Wystarczy, że wybierzesz opcję "nadaj nowe hasło", a w ostatnim kroku, gdy system poprosi o kod sms, klikniesz "Nie dostałam sms-a". Tam będzie opcja zamówienia kodu do zmiany numeru.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 27 z 37 (9 171 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

[ Edytowane ]

606xxxxxx

Odpowiedz
0 Lajków
Mihbar4525
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-03-2021
Wiadomość 28 z 37 (9 012 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

 
Odpowiedz
0 Lajków
joamaj2395
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-06-2021
Wiadomość 29 z 37 (8 411 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Zmieniłem numer w banku i ciągle nie otrzymuje sms code autoryzacja numeru była robiona trzy krotnie i nadal nic. Tagrze nowe haslo kture przesłał bank nie pomogło nadal nie dostaje codu i nie mogę się zalogować
Odpowiedz
0 Lajków
Erwin123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2021
Wiadomość 30 z 37 (7 225 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.

17-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Coś nałgałeś. Próbowałem właśnie zrobić przelew i nawet nie chodzi o to, że wymagają autoryzacji. Ja w ogóle go nie mogę wykonać. Pojawia się komunikat:

 

Nie możesz zrobić tego przelewu w Moim ING. Kwo

...

17-04-2024
Nadpłata w okresie karencji

Witam. Mam uruchomiony kredyt hipoteczny. Obecnie spłacam tylko raty odsetkowe (okres karencji), zostały mi do uruchomienia trzy transze. Czy w takim przypadku mogę już nadpłacać uruchomioną kwotę kre...

16-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy