- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
- Następny »
Zmiana numeru telefonu
10-05-2017 13:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, czy istnieje możliwosc zmiany numeru telefonu na który przychodzą smsy zawierające kod autoryzacyjny? Mogę to zmienic na swoim koncie poprzez internet czy tylko w banku? Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-05-2017 14:21
Re.: Zmiana numeru telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Numer telefonu do autoryzacji jest możliwy do zmiany w bankowości internetowej. Aby dokonać tej zmiany musimy posiadać poprzedni numer, aby odczytac ostatni wysłany na niego kod autoryzacyjny. Jeśli nie posiadamy juz tego numeru pozostaja nam dwie możliwe drogi.
Szybsza - wizyta w oddziale banku. Już podczas jednej wizyty zmienimy numer do autoryzacji. Druga - korespondencyjna, blokujemy bankowość internetową. W procesie odblokowania na trzecim kroku prosimy o wysłanie koperty do ponownej aktywacji. W tym procesie nadamy sobie nowy numer oraz hasło do bankowości internetowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-05-2017 20:43
Re.: Zmiana numeru telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem za granicą. Telefon wpada mi do wody. Muszę dokonać przelewu .
Jestem w potrzasku.
Nalezy uruchomić mozliwość zmiany numeru da autoryzacji telefonicznie.
Żyjemy w dobie cyfryzacji i internetu .
Bardzo duzo podrozujemy i to za granice kraju.
Wielki czas dogonić zmieniający się świat i potrzeby klientów a także dogonić wreszcie konkurencję!
Kiedy się wreszcie tego doczekam?
zycze trafnych i zadawalających klienta decyzji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-07-2017 15:26
Re.: Zmiana numeru telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W którym miejscu w bankowości elektronicznej można zmienić numer telefonu? Czy można prosić o instrukcję?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-07-2017 15:40
Re.: Zmiana numeru telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przez bankowość internetową w zakładce Dane i ustawienia, a następnie Bezpieczeństwo (wskazana możliwość istnieje tylko w sytuacji, kiedy jesteś w posiadaniu numeru, na który dotychczas otrzymywałaś kody autoryzacyjne)
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2017 16:52
Re.: Zmiana numeru telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi tu o konto firmowe, w intrefejsie z którego korzystam nie ma zakładki Dane i ustawienia, strona wygląda inaczej niż demo na stronie, jest zakładka Administracja i tam nie mogę nigdzie znaleźć miejsca z numerem telefonu do autoryzacji przelewów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2017 18:14
Re.: Zmiana numeru telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli korzystasz to ING Business to prosimy o kontakt z naszym doradcą korporacyjnym. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 32 357 00 24 lub 801 242 242.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-10-2017 19:57
Re.: Zmiana numeru telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie natomiast jest trochę inna sytuacja, gdyż posiadamy z żoną wspólny rachunek a żona jest współwłaścicielem.
W tym przypadku możliwa jest druga opcja z tych trzech i jedyna. Wcześniej autoryzacja przebiegała na jeden numer telefonu co wtedy było bardzo wygodne dla nas od kiedy mieliśmy otwarty rachunek. Od momentu zmiany telefonu i numeru (stary już nie istnieje), zmiany z mojego logowania do konta dokonałem przez pierwszą opcję aktualizacji numeru z racji mojego numeru telefonu podanego do autoryzacji a z loginu żony już nie potwierdzało. W tym przypadku właśnie wymagana jest wizyta nasza w oddziale banku. Prawdopodobnie będzie musiała podać już swój numer telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-10-2017 20:07 | Edytowano: 07-10-2017 20:08
Re: Zmiana numeru telefonu
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli posiadasz dostęp do starego numeru telefonu, każdy użytkownik w swojej bankowości może wprowadzić nowy numer. Żona może ustalić taki sam numer telefonu przez swoją usługę.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-11-2017 13:55
Re: Zmiana numeru telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W tym rzecz, że nie posiadam już starego numeru telefonu i musimy się udać z wizytą do oddziału banku. W czasie gdy posiadałem jeszcze stary numer telefonu to i tak nie mogła go zmienić przez swoją usługę na nowy numer, gdyż wtedy próbowaliśmy. Opcja ta była niedostępna, ponieważ był podany tylko jeden numer telefonu do autoryzacji mój jako właściciel konta. Kod, który przychodził na stary numer nie przyjmowało do realizacji. Chyba, że to się teraz zmieniło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
- Następny »