Odpowiedz

Zmiana numeru telefonu

Witam, czy istnieje możliwosc zmiany numeru telefonu na który przychodzą smsy zawierające kod autoryzacyjny? Mogę to zmienic na swoim koncie poprzez internet czy tylko w banku? Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
dawidgry
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
13-02-2017
Wiadomość 1 z 37 (91 074 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Numer telefonu do autoryzacji jest możliwy do zmiany w bankowości internetowej. Aby dokonać tej zmiany musimy posiadać poprzedni numer, aby odczytac ostatni wysłany na niego kod autoryzacyjny. Jeśli nie posiadamy juz tego numeru pozostaja nam dwie możliwe drogi.
Szybsza - wizyta w oddziale banku. Już podczas jednej wizyty zmienimy numer do autoryzacji. Druga - korespondencyjna, blokujemy bankowość internetową. W procesie odblokowania na trzecim kroku prosimy o wysłanie koperty do ponownej aktywacji. W tym procesie nadamy sobie nowy numer oraz hasło do bankowości internetowej.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 37 (91 050 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Jestem za granicą. Telefon wpada mi do wody. Muszę dokonać przelewu .

Jestem w potrzasku.

 

Nalezy uruchomić mozliwość zmiany numeru da autoryzacji telefonicznie.

  Żyjemy w dobie cyfryzacji i internetu .

Bardzo duzo podrozujemy i to za granice kraju.

Wielki czas dogonić zmieniający się świat i potrzeby klientów a także dogonić wreszcie konkurencję!

 

Kiedy się wreszcie tego doczekam?

 

zycze trafnych i zadawalających klienta decyzji

czarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
17-05-2017
Wiadomość 3 z 37 (90 905 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

W którym miejscu w bankowości elektronicznej można zmienić numer telefonu? Czy można prosić o instrukcję?

JustEarth
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
20-07-2017
Wiadomość 4 z 37 (89 535 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Przez bankowość internetową w zakładce Dane i ustawienia, a następnie Bezpieczeństwo (wskazana możliwość istnieje tylko w sytuacji, kiedy jesteś w posiadaniu numeru, na który dotychczas otrzymywałaś kody autoryzacyjne)



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 37 (89 429 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Chodzi tu o konto firmowe, w intrefejsie z którego korzystam nie ma zakładki Dane i ustawienia, strona wygląda inaczej niż demo na stronie, jest zakładka Administracja i tam nie mogę nigdzie znaleźć miejsca z numerem telefonu do autoryzacji przelewów...

Odpowiedz
0 Lajków
JustEarth
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
20-07-2017
Wiadomość 6 z 37 (89 120 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Jeżeli korzystasz to ING Business to prosimy o kontakt z naszym doradcą korporacyjnym. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 32 357 00 24 lub 801 242 242.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 7 z 37 (89 103 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

U mnie natomiast jest trochę inna sytuacja, gdyż posiadamy z żoną wspólny rachunek a żona jest współwłaścicielem.

W tym przypadku możliwa jest druga opcja z tych trzech i jedyna. Wcześniej autoryzacja przebiegała na jeden numer telefonu co wtedy było bardzo wygodne dla nas od kiedy mieliśmy otwarty rachunek. Od momentu zmiany telefonu i numeru (stary już nie istnieje), zmiany z mojego logowania do konta dokonałem przez pierwszą opcję aktualizacji numeru z racji mojego numeru telefonu podanego do autoryzacji a z loginu żony już nie potwierdzało. W tym przypadku właśnie wymagana jest wizyta nasza w oddziale banku. Prawdopodobnie będzie musiała podać już swój numer telefonu.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 8 z 37 (87 003 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu

[ Edytowane ]

Jeśli posiadasz dostęp do starego numeru telefonu, każdy użytkownik w swojej bankowości może wprowadzić nowy numer. Żona może ustalić taki sam numer telefonu  przez swoją usługę. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 9 z 37 (86 948 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu

W tym rzecz, że nie posiadam już starego numeru telefonu i musimy się udać z wizytą do oddziału banku. W czasie gdy posiadałem jeszcze stary numer telefonu to i tak nie mogła go zmienić przez swoją usługę na nowy numer, gdyż wtedy próbowaliśmy. Opcja ta była niedostępna, ponieważ był podany tylko jeden numer telefonu do autoryzacji mój jako właściciel konta. Kod, który przychodził na  stary numer nie przyjmowało do realizacji. Chyba, że to się teraz zmieniło.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 10 z 37 (85 311 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy