10-05-2017 13:42
Witam, czy istnieje możliwosc zmiany numeru telefonu na który przychodzą smsy zawierające kod autoryzacyjny? Mogę to zmienic na swoim koncie poprzez internet czy tylko w banku? Pozdrawiam
11-05-2017 14:21
Numer telefonu do autoryzacji jest możliwy do zmiany w bankowości internetowej. Aby dokonać tej zmiany musimy posiadać poprzedni numer, aby odczytac ostatni wysłany na niego kod autoryzacyjny. Jeśli nie posiadamy juz tego numeru pozostaja nam dwie możliwe drogi.
Szybsza - wizyta w oddziale banku. Już podczas jednej wizyty zmienimy numer do autoryzacji. Druga - korespondencyjna, blokujemy bankowość internetową. W procesie odblokowania na trzecim kroku prosimy o wysłanie koperty do ponownej aktywacji. W tym procesie nadamy sobie nowy numer oraz hasło do bankowości internetowej.
17-05-2017 20:43
Jestem za granicą. Telefon wpada mi do wody. Muszę dokonać przelewu .
Jestem w potrzasku.
Nalezy uruchomić mozliwość zmiany numeru da autoryzacji telefonicznie.
Żyjemy w dobie cyfryzacji i internetu .
Bardzo duzo podrozujemy i to za granice kraju.
Wielki czas dogonić zmieniający się świat i potrzeby klientów a także dogonić wreszcie konkurencję!
Kiedy się wreszcie tego doczekam?
zycze trafnych i zadawalających klienta decyzji
20-07-2017 15:26
W którym miejscu w bankowości elektronicznej można zmienić numer telefonu? Czy można prosić o instrukcję?
21-07-2017 15:40
Przez bankowość internetową w zakładce Dane i ustawienia, a następnie Bezpieczeństwo (wskazana możliwość istnieje tylko w sytuacji, kiedy jesteś w posiadaniu numeru, na który dotychczas otrzymywałaś kody autoryzacyjne)
31-07-2017 16:52
Chodzi tu o konto firmowe, w intrefejsie z którego korzystam nie ma zakładki Dane i ustawienia, strona wygląda inaczej niż demo na stronie, jest zakładka Administracja i tam nie mogę nigdzie znaleźć miejsca z numerem telefonu do autoryzacji przelewów...
31-07-2017 18:14
Jeżeli korzystasz to ING Business to prosimy o kontakt z naszym doradcą korporacyjnym. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 32 357 00 24 lub 801 242 242.
06-10-2017 19:57
U mnie natomiast jest trochę inna sytuacja, gdyż posiadamy z żoną wspólny rachunek a żona jest współwłaścicielem.
W tym przypadku możliwa jest druga opcja z tych trzech i jedyna. Wcześniej autoryzacja przebiegała na jeden numer telefonu co wtedy było bardzo wygodne dla nas od kiedy mieliśmy otwarty rachunek. Od momentu zmiany telefonu i numeru (stary już nie istnieje), zmiany z mojego logowania do konta dokonałem przez pierwszą opcję aktualizacji numeru z racji mojego numeru telefonu podanego do autoryzacji a z loginu żony już nie potwierdzało. W tym przypadku właśnie wymagana jest wizyta nasza w oddziale banku. Prawdopodobnie będzie musiała podać już swój numer telefonu.
07-10-2017 20:07 | Edytowano: 07-10-2017 20:08
Jeśli posiadasz dostęp do starego numeru telefonu, każdy użytkownik w swojej bankowości może wprowadzić nowy numer. Żona może ustalić taki sam numer telefonu przez swoją usługę.
19-11-2017 13:55
W tym rzecz, że nie posiadam już starego numeru telefonu i musimy się udać z wizytą do oddziału banku. W czasie gdy posiadałem jeszcze stary numer telefonu to i tak nie mogła go zmienić przez swoją usługę na nowy numer, gdyż wtedy próbowaliśmy. Opcja ta była niedostępna, ponieważ był podany tylko jeden numer telefonu do autoryzacji mój jako właściciel konta. Kod, który przychodził na stary numer nie przyjmowało do realizacji. Chyba, że to się teraz zmieniło.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |