Odpowiedz

Zmiana numeru telefonu

Witam, czy istnieje możliwosc zmiany numeru telefonu na który przychodzą smsy zawierające kod autoryzacyjny? Mogę to zmienic na swoim koncie poprzez internet czy tylko w banku? Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
dawidgry
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
13-02-2017
Wiadomość 1 z 37 (89 532 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Numer telefonu do autoryzacji jest możliwy do zmiany w bankowości internetowej. Aby dokonać tej zmiany musimy posiadać poprzedni numer, aby odczytac ostatni wysłany na niego kod autoryzacyjny. Jeśli nie posiadamy juz tego numeru pozostaja nam dwie możliwe drogi.
Szybsza - wizyta w oddziale banku. Już podczas jednej wizyty zmienimy numer do autoryzacji. Druga - korespondencyjna, blokujemy bankowość internetową. W procesie odblokowania na trzecim kroku prosimy o wysłanie koperty do ponownej aktywacji. W tym procesie nadamy sobie nowy numer oraz hasło do bankowości internetowej.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 37 (89 508 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Jestem za granicą. Telefon wpada mi do wody. Muszę dokonać przelewu .

Jestem w potrzasku.

 

Nalezy uruchomić mozliwość zmiany numeru da autoryzacji telefonicznie.

  Żyjemy w dobie cyfryzacji i internetu .

Bardzo duzo podrozujemy i to za granice kraju.

Wielki czas dogonić zmieniający się świat i potrzeby klientów a także dogonić wreszcie konkurencję!

 

Kiedy się wreszcie tego doczekam?

 

zycze trafnych i zadawalających klienta decyzji

czarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
17-05-2017
Wiadomość 3 z 37 (89 363 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

W którym miejscu w bankowości elektronicznej można zmienić numer telefonu? Czy można prosić o instrukcję?

JustEarth
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
20-07-2017
Wiadomość 4 z 37 (87 993 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Przez bankowość internetową w zakładce Dane i ustawienia, a następnie Bezpieczeństwo (wskazana możliwość istnieje tylko w sytuacji, kiedy jesteś w posiadaniu numeru, na który dotychczas otrzymywałaś kody autoryzacyjne)



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 37 (87 887 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Chodzi tu o konto firmowe, w intrefejsie z którego korzystam nie ma zakładki Dane i ustawienia, strona wygląda inaczej niż demo na stronie, jest zakładka Administracja i tam nie mogę nigdzie znaleźć miejsca z numerem telefonu do autoryzacji przelewów...

Odpowiedz
0 Lajków
JustEarth
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
20-07-2017
Wiadomość 6 z 37 (87 578 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Jeżeli korzystasz to ING Business to prosimy o kontakt z naszym doradcą korporacyjnym. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 32 357 00 24 lub 801 242 242.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 7 z 37 (87 561 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

U mnie natomiast jest trochę inna sytuacja, gdyż posiadamy z żoną wspólny rachunek a żona jest współwłaścicielem.

W tym przypadku możliwa jest druga opcja z tych trzech i jedyna. Wcześniej autoryzacja przebiegała na jeden numer telefonu co wtedy było bardzo wygodne dla nas od kiedy mieliśmy otwarty rachunek. Od momentu zmiany telefonu i numeru (stary już nie istnieje), zmiany z mojego logowania do konta dokonałem przez pierwszą opcję aktualizacji numeru z racji mojego numeru telefonu podanego do autoryzacji a z loginu żony już nie potwierdzało. W tym przypadku właśnie wymagana jest wizyta nasza w oddziale banku. Prawdopodobnie będzie musiała podać już swój numer telefonu.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 8 z 37 (85 461 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu

[ Edytowane ]

Jeśli posiadasz dostęp do starego numeru telefonu, każdy użytkownik w swojej bankowości może wprowadzić nowy numer. Żona może ustalić taki sam numer telefonu  przez swoją usługę. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KamilaC
Moderator
Moderator icon
181
71
04-09-2015
Wiadomość 9 z 37 (85 406 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu

W tym rzecz, że nie posiadam już starego numeru telefonu i musimy się udać z wizytą do oddziału banku. W czasie gdy posiadałem jeszcze stary numer telefonu to i tak nie mogła go zmienić przez swoją usługę na nowy numer, gdyż wtedy próbowaliśmy. Opcja ta była niedostępna, ponieważ był podany tylko jeden numer telefonu do autoryzacji mój jako właściciel konta. Kod, który przychodził na  stary numer nie przyjmowało do realizacji. Chyba, że to się teraz zmieniło.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 10 z 37 (83 769 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Cele oszczędnościowe - cele wspólne

Posiadam pełnomocnika do konta oszczędnościowego. Gdy próbuje utworzyć cel oszczędnościowy zostaje przekierowany do procesu otwarcia wskazanego konta oszczędnościowego.

Czy jeżeli konto do którego mam ...

05-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy