05-05-2019 19:07
Do odblokowania bankowości internetowej potrzebujesz kod autoryzacyjny. Zatem, na samym początku, zmień numer telefonu do kodów autoryzacyjnych. Zrobisz to:
1. w oddziale banku na podstawie dokumentu tożsamości,
2. przez ponowną aktywację bankowości internetowej.
We wcześniejszych wpisach podaliśmy szczegóły. Zachęcam przewinąć posty w górę
25-06-2019 09:09
26-06-2019 08:30
Numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych powinieneś zmienić w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Ta opcja jest dostępna tylko jeśli masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu.
W sytuacji jeśli nie masz poprzedniego numeru, najszybciej będzie jak przyjdziesz do naszego oddziału. Na miejscu wprowadzimy zmiany do naszego systemu
Drugą możliwością jest zamówienie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do swojej bankowości, ponieważ będzie zablokowana.
Jak tylko koperta z kodem do Ciebie dotrze, na jej podstawie będziesz mógł zmienić numer telefonu.
Kopertę z kodem możesz zamówić w ostatnim kroku tego wniosku o zmianę hasła.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
15 | |
10 | |
7 | |
5 | |
4 |
Kod BIC Swift: INGBPLPW
801 222 222 czynna całą dobę 7 dni w tygodniu
(Koszt połączenia wg stawek operatora)
Porozmawiaj na czacie