05-05-2019 19:07
Do odblokowania bankowości internetowej potrzebujesz kod autoryzacyjny. Zatem, na samym początku, zmień numer telefonu do kodów autoryzacyjnych. Zrobisz to:
1. w oddziale banku na podstawie dokumentu tożsamości,
2. przez ponowną aktywację bankowości internetowej.
We wcześniejszych wpisach podaliśmy szczegóły. Zachęcam przewinąć posty w górę
25-06-2019 09:09
26-06-2019 08:30
Numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych powinieneś zmienić w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Ta opcja jest dostępna tylko jeśli masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu.
W sytuacji jeśli nie masz poprzedniego numeru, najszybciej będzie jak przyjdziesz do naszego oddziału. Na miejscu wprowadzimy zmiany do naszego systemu
Drugą możliwością jest zamówienie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do swojej bankowości, ponieważ będzie zablokowana.
Jak tylko koperta z kodem do Ciebie dotrze, na jej podstawie będziesz mógł zmienić numer telefonu.
Kopertę z kodem możesz zamówić w ostatnim kroku tego wniosku o zmianę hasła.
17-06-2020 18:50
18-06-2020 13:40
27-02-2021 14:42
28-02-2021 14:55
@Agnpaw7985 System automatycznie wysyła kod sms, na numer, który ma podany. Nie wyśle go na inny. Jeśli nie masz dostępu do poprzedniego numeru, wtedy możesz go zmienić na dwa sposoby:
- w oddziale,
- przez zamówienie jednorazowego kodu aktywacyjnego. Wysyłamy go na Twój adres korespondencyjny. Przesyłkę zamówisz tutaj https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Wystarczy, że wybierzesz opcję "nadaj nowe hasło", a w ostatnim kroku, gdy system poprosi o kod sms, klikniesz "Nie dostałam sms-a". Tam będzie opcja zamówienia kodu do zmiany numeru.
18-03-2021 18:55 – ostatnio edytowany 18-03-2021 19:09 przez ŁukaszW
606xxxxxx
11-06-2021 16:56
02-12-2021 11:18
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |