20-11-2017 20:16 | Edytowano: 20-11-2017 20:39
Jeżeli zmieniasz numer telefonu do autoryzacji przez Moje ING, pierwszy kod wysyłamy na numer wskazany w bankowości internetowej: Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo - Telefon autoryzacyjny.
Tak, jak wcześniej pisaliśmy, jeśli Twoja żona ma dostęp do tego telefonu, będzie mogła zmienić numer do autoryzacji przez swoją bankowość internetową.
20-11-2017 20:37
Rozumiem, że to się zmieniło teraz już na korzyść użytkowników bankowości internetowej. Ostatnio mieliśmy ten numer aktywny jeszcze w styczniu lub w lutym tego roku.
Ta operacja kończyła się zawsze tak samo - nie udało się zmienić telefonu autoryzacyjnego, spróbuj ponownie.
08-08-2018 08:09
08-08-2018 20:58
@hanmyk4907 Nowy numer do autoryzacji możesz wprowadzić przez Moje ING gdy masz jeszcze dostęp do starego numeru. W tej sytuacji dostaniesz dwie wiadomości sms:
Jeśli stary numer do autoryzacji jest już nieaktywny lub nie masz do niego dostępu to najszybciej ten numer zmienimy w oddziale naszego banku.
Możesz też przez naszą stronę internetową zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej. W tym celu wybierz opcję: Nadaj nowe hasło. Następnie wypełnij wniosek do nadania hasła. Na trzecim kroku formularza kliknij link z zamówieniem koperty do ponownej aktywacji. Kopertę wyślemy pocztą polską i powinna dojść na Twój adres do korespondencji do 14 dni roboczych. Jeżeli teraz chcesz zmienić ten adres zadzwoń do nas na 32 357 00 69.
Do momentu aktywacji usługi nie będziesz miała dostępu do Moje ING.
18-08-2018 01:34
19-08-2018 10:07
Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych możesz zmienić:
Szczegółowa instrukcja znajduje się w komentarzu @MateuszF, który jest powyżej.
30-09-2018 20:28
Witam
Posiadam konto w ING, założyłem je wtedy podając mój wtedy działający numer "X". Niestety po pewnym czasie mój numer został usunięty przez operatora i ja musiałem zacząć innego numeru telefonu "Y". Problem w tym, że jeśli chcę zmienić numer mojego konta to bank wysyła mi smsa z jakimś kodem potwierdzającym na mój już nie istniejący numer "X".
Podsumowując nie mogę zmienić numeru telefonu przypisanego do mojego konta, ponieważ numer który podałem gdy zakładałem konto już nie istnieje.
Co zrobić w takiej sytuacji?
24-10-2018 15:35
25-10-2018 15:44 | Edytowano: 25-10-2018 15:45
We wcześniejszych postach razem z @MateuszF dokładnie opisaliśmy w jaki sposób możesz zmienić numer telefonu do autoryzacji:
Warto przewinąć posty w górę, są tam wszystkie szczegóły
04-05-2019 18:56
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |