Odpowiedz

Re: Zmiana numeru telefonu

[ Edytowane ]

Jeżeli zmieniasz numer telefonu do autoryzacji przez Moje ING, pierwszy kod wysyłamy na numer wskazany w bankowości internetowej: Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo - Telefon autoryzacyjny

 

Tak, jak wcześniej pisaliśmy, jeśli Twoja żona ma dostęp do tego telefonu, będzie mogła zmienić numer do autoryzacji przez swoją bankowość internetową. 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 11 z 37 (24 346 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu

Rozumiem, że to się zmieniło teraz już na korzyść użytkowników bankowości internetowej. Ostatnio mieliśmy ten numer aktywny jeszcze w styczniu lub w lutym tego roku.

Ta operacja kończyła się zawsze tak samo - nie udało się zmienić telefonu autoryzacyjnego, spróbuj ponownie.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 12 z 37 (24 342 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Nowy numer telefonu 739492279
Stary 739669746
Odpowiedz
0 Lajków
hanmyk4907
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-08-2018
Wiadomość 13 z 37 (22 217 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

@hanmyk4907 Nowy numer do autoryzacji możesz wprowadzić przez Moje ING gdy masz jeszcze dostęp do starego numeru. W tej sytuacji dostaniesz dwie wiadomości sms:

  • pierwszą na aktualny numer telefonu. Wpisz go,
  • drugą na nowy numer. Gdy go wpiszesz - zmienisz numer do autoryzacji transakcji. 

Jeśli stary numer do autoryzacji jest już nieaktywny lub nie masz do niego dostępu to najszybciej ten numer zmienimy w oddziale naszego banku.

 

Możesz też przez naszą stronę internetową zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej. W tym celu wybierz opcję: Nadaj nowe hasło.  Następnie wypełnij wniosek do nadania hasła. Na trzecim kroku formularza kliknij link z zamówieniem koperty do ponownej aktywacji. Kopertę wyślemy pocztą polską i powinna dojść na Twój adres do korespondencji do 14 dni roboczych. Jeżeli teraz chcesz zmienić ten adres zadzwoń do nas na 32 357 00 69.

Do momentu aktywacji usługi nie będziesz miała dostępu do Moje ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
553
120
12-04-2017
Wiadomość 14 z 37 (22 167 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Jak moge sie zarejstrowac poprzez sms kod autoryzacyjny na nowy nr tel
Odpowiedz
0 Lajków
Barzmy6671
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-08-2018
Wiadomość 15 z 37 (22 001 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

Numer telefonu do kodów autoryzacyjnych możesz zmienić:

  • w Moim ING (tylko gdy masz dostęp do dotychczasowego numeru, zakładka Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo),
  • w dowolnym oddziale banku,
  • poprzez ponowną aktywację bankowości internetowej.

Szczegółowa instrukcja znajduje się w komentarzu @MateuszF, który jest powyżej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
576
123
19-03-2018
Wiadomość 16 z 37 (21 866 wyświetleń)

Problem ze zmianą telefonu

Witam

Posiadam konto w ING, założyłem je wtedy podając mój wtedy działający numer "X". Niestety po pewnym czasie mój numer został usunięty przez operatora i ja musiałem zacząć innego numeru telefonu "Y". Problem w tym, że jeśli chcę zmienić numer mojego konta to bank wysyła mi smsa z jakimś kodem potwierdzającym na mój już nie istniejący numer "X".

Podsumowując nie mogę zmienić numeru telefonu przypisanego do mojego konta, ponieważ numer który podałem gdy zakładałem konto już nie istnieje.

 

Co zrobić w takiej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
PaterNoster
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-09-2018
Wiadomość 17 z 37 (20 584 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Chce zmienić numer do przelewów
Odpowiedz
0 Lajków
Mirkur1121
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-10-2018
Wiadomość 18 z 37 (19 871 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

[ Edytowane ]

We wcześniejszych postach razem z @MateuszF dokładnie opisaliśmy w jaki sposób możesz zmienić numer telefonu do autoryzacji:

  1. w Moim ING - jeśli dotychczasowy numer jest nadal aktywny - zakładka Dane i ustawienia > Bezpieczeństwo,
  2. w dowolnym oddziale banku,
  3. poprzez ponowną aktywację bankowości internetowej.

Warto przewinąć posty w górę, są tam wszystkie szczegóły Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
576
123
19-03-2018
Wiadomość 19 z 37 (19 827 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Chcę zmienić numer bo tamtego już nie mam i mam również zablokowane konto internetowe
Odpowiedz
0 Lajków
ewedzi1902
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-05-2019
Wiadomość 20 z 37 (15 443 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy