Odpowiedz

Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Moje pytanie jest dzisiaj następujące.

Od dwóch dni po zalogowaniu się do aplikacji bankowej Moje ING mobile w smartfonie z Windows 10 Mobile, nie można zrobić kolejnego kroku ze strony głównej; otwarcia historii, zrobienia przelewu czy jakiejkolwiek innej operacji. Po kliknięciu na dowolny kafelek czy zakładkę wyświetla się napis „Brak uprawnień – przejdź do strony głównej”.

Czy zatem jest to kolejna jeszcze usterka po ostatnim serwisie systemu bankowego nie naprawiona czy nie zauważona? Jak widać w ocenach i recenzjach, że występuje nie tylko u mnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 1 z 5 (8 208 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Wrócimy z rozwiązaniem. Proszę o cierpliwość. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (8 205 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Od wczoraj jest dostępna aktualizacja, która naprawi błąd. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
800
173
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (7 882 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Tak, zgadza się. Przelew wykonany inne opcje sprawdzone. W najbliższym czasie sprawdzę jeszcze podjęcie gotówki z bankomatu z wykorzystaniem Blik.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 4 z 5 (7 849 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji po pracach serwisowych?

Aplikacja służy bezproblemowo, wypłaty z bankomatu przez Blik sprawdzone również i przelewy internetowe bez zarzutu.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
3
06-10-2017
Wiadomość 5 z 5 (7 621 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Limit zadłużenia

Witam, chciałam się dowiedzieć,
Mam 8500 tys zł limitu zadłużenia do dnia 27.07.25, w umowie mam napisane ze umowa na czas 12 miesięcy z możliwością przedłużenia, limit odnowi się w tym dniu automatycz...

24-04-2025
Re.: Podpisanie umowy kredytowej - przebieg spotkania

Każde takie spotkanie jest bardzo indywidualne i trudno jest oszacować ile cały ten proces może zająć. Oczywiście, nie weryfikujemy już ponownie BIK. Jednak mimo wszystko warto sobie zapewnić ten okre...

23-04-2025
Re.: Tryb ciemny

Gdy wprowadzimy tryb ciemny, to na pewno będziemy o tym informować. W tej chwili nie jesteśmy w stanie podać żadnego terminu. 

23-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy