Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

[ Edytowane ]
Placilem dzisiaj w dwoch sklepach i wszystko bylo ok, w trzecim sklepie przy probie platnosci bylo slychac tylko dwa pikniecia terminala i płatność nie udala sie, probowalem kilkakrotnie (dzien wczesniej w tym sklepie zaplacilem poprawnie) Po 20 minutach dostalem push notyfikacje o tresci "uzupelniono pule płatności" Co oznacza dwukrotne pikniecia w terminalu oraz co oznacza ta notyfikacja?
Odpowiedz
0 Lajków
kockodo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (5 911 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

Bez konieczności połączenia z internetem możesz wykonać do 10 transakcji. Po wykorzystaniu puli aplikacja wymusi zalogowanie do Moje ING mobile, po czym pula zostaje uzupełniona.  





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
681
156
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 787 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

Kontynuuje rozmowe gdyz dzisiaj zniowu nie udalo mi sie zaplacic, zapewne znowu wyczerpalem pule. Co robic w takim przypadku lub zeby ich uniknac? Generalnie jest to mocno uciążliwe, dzisiaj chciałem zapłacić w sklepie, na szczesie nie bylo nikogo za mna. Kilka prob i nic, zalogowalem sie do aplikacji z nadzieja ze przyjdzie nowa pula i nic. Nowa pula dotarla po godzinie jak juz bylem w domu Z zakupow musialem zrezygnowac. Nie wyobrazam sobie takiej sytuacji w markecie gdy będę mial caly koszyk zakupow i bedzie dluga kolejka za mna. Jak sprawdzic ile mam w puli tych platnosci do wykorzystania lub jak je odnowić samemu?
Odpowiedz
0 Lajków
kockodo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
17-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (5 649 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

@kockodo Po zalogowaniu się do apki pula powinna być od razu uzupełniona. Napisz do nas przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami - 32 357 00 12, sprawdzimy co faktycznie wpłynęło na odrzucenie transakcji.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (5 570 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Częsty problem z wylogowywaniem się z aplikacji

Po naciśnięciu "wyloguj" ekran blednie i kręci się kółeczko.
Można kliknąć na start na dole ekranu i dalej używać aplikacji,tylko nie "wyloguj" bo powtarza się sytuacja.
Ikony na górze aplikacji są jaśn

...

23-05-2022
Pakiet wypłat gotówki za granicą

Dzień dobry,

mam pytanie odnośnie pakietu wypłat gotówki za granicą. Doczytałam się, że normalnie bez żadnych pakietów ING pobiera:
- za przewalutowanie transakcji bezgotówkowej - 3% kwoty transakcji,
-

...

23-05-2022
2 przedłużenie wywiązania się z warunków umowy hipotecznej

Dzień dobry.

Mija 3 rok od otrzymania kredytu hipotecznego. 

w ubiegłym roku ze względu na niewykonanie przyłącza gazowego przez gazownię (ja mam wszystko gotowe ze swojej strony) przedłużyliśmy na 12 m

...

23-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy