17-09-2017 14:48 | Edytowano: 17-09-2017 14:52
18-09-2017 15:04
Bez konieczności połączenia z internetem możesz wykonać do 10 transakcji. Po wykorzystaniu puli aplikacja wymusi zalogowanie do Moje ING mobile, po czym pula zostaje uzupełniona.
26-09-2017 14:50
27-09-2017 15:18
@kockodo Po zalogowaniu się do apki pula powinna być od razu uzupełniona. Napisz do nas przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami - 32 357 00 12, sprawdzimy co faktycznie wpłynęło na odrzucenie transakcji.
Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.
01-04-2023 Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.
Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy
... 31-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |