Odpowiedz

Ikonka w menu w aplikacji mobilnej

Nie wiem, czy gdzieś już to było poruszane, ale myślę, że przydałoby się w symbolu menu w aplikacji mobilnej umieścić jakąś ikonkę, kiedy przyjdą np. jakieś nowe wiadomości (np. coś takiego jak w wersji desktopowej - załączam plik). Po zalogowaniu do aplikacji ikonkę nowej wiadomości widać dopiero po rozwinięciu menu, co czasem można przeoczyć. Więc może lepszym rozwiązaniem byłaby taka ikonka, którą od razu na stronie głównej po zalogowaniu widać?

Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 042 wyświetleń)

Re.: Ikonka w menu w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za sugestię, przekażemy ją do zespołu, który tworzy usługę Moje ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 972 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy