Odpowiedz

Ikonka w menu w aplikacji mobilnej

Nie wiem, czy gdzieś już to było poruszane, ale myślę, że przydałoby się w symbolu menu w aplikacji mobilnej umieścić jakąś ikonkę, kiedy przyjdą np. jakieś nowe wiadomości (np. coś takiego jak w wersji desktopowej - załączam plik). Po zalogowaniu do aplikacji ikonkę nowej wiadomości widać dopiero po rozwinięciu menu, co czasem można przeoczyć. Więc może lepszym rozwiązaniem byłaby taka ikonka, którą od razu na stronie głównej po zalogowaniu widać?

Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 252 wyświetleń)

Re.: Ikonka w menu w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za sugestię, przekażemy ją do zespołu, który tworzy usługę Moje ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 182 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy