Chciałam dziś włączyć płatność zbliżeniową telefonem dla karty Visa w aplikacji mobilnej, ale pojawia się komunikat "Funkcja niedostępna" - nie mogę aktywować płatności, pomimo tego, że usługa została wcześniej włączona. Czyściłam już pamięć podręczną, NFC i dane są włączone, ING Mobile jest ustawiona jako aplikacja domyślna do płacenia telefonem, ale nadal nic - czy ma na to wpływ aktywna karta "
...
1
0
Doradca z ambicjami II
03-07-2018
Zgadzam się, kategorie w obecnym kształcie są zbyt ogólne... A gdyby była możliwość wyboru, że samemu można to sobie wpisać w kilku słowach na co się wydało to już byłaby bajka
0
0
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
U mnie nadal i w aplikacji mobilnej i w wersji desktopowej nie działa analiza wydatków, pomimo wyczyszczenia w obu przypadkach pamięci podręcznej - po prostu straszna kicha :-/
0
17
Doradca z ambicjami II
16-12-2017
Nie wiem, czy gdzieś już to było poruszane, ale myślę, że przydałoby się w symbolu menu w aplikacji mobilnej umieścić jakąś ikonkę, kiedy przyjdą np. jakieś nowe wiadomości (np. coś takiego jak w wersji desktopowej - załączam plik). Po zalogowaniu do aplikacji ikonkę nowej wiadomości widać dopiero po rozwinięciu menu, co czasem można przeoczyć. Więc może lepszym rozwiązaniem byłaby taka ikonka, kt
...
0
1
Doradca z ambicjami II
05-10-2017
Chciałam dziś wpłacić banknoty o nominale 500 zł, ale wplatomat zwrócił mi je jako nierozpoznane. Czy to wina banknotów czy wplatomaty nie zostaly jeszcze "zaktualizowane" do takich nominałow? Był to wpłatomat przy oddziale ING na ul. Bytomskiej w Piekarach Śląskich.
0
3
Doradca z ambicjami II
25-08-2021
Heh, nie widziałam wcześniej tego wątku, no to teraz ja też się przedstawię choć zarejestrowałam się już jakiś czas temu - mam na imię Ola i jestem zwyczajnym, szarym klientem banku ING od jakichś 10 lat
1
0
Doradca z ambicjami II
03-12-2020
@IlonaU Tak, gdy piszę źle dany wyraz od razu jest podkreślenie. Chodziło mi bardziej o sytuację, gdy napiszę np. "dobrze byłoby dobrze". Ostatnio w poście napisałam takie powtórzenie i tego raczej sprawdzanie pisowni nie pokaże mi jako błąd, stąd pytanie o edycję. Pozostaje wolniejsze i dokładniejsze czytanie postów przed opublikowaniem
@Konto usunięte Mam włączoną, ale czy rzeczywiście zaws
...
0
0
Doradca z ambicjami II
08-12-2017
Mitchris pisze:
Można edytować przez 15 min, a ograniczenie ma wynikać z chęci zachowania ciągłości rozmowy - tak admin napisał. Przydała by się opcja sprawdzania pisowni, zważywszy na brak możliwości poprawienia błędów po upłynięciu kwadransu od zamieszczenia posta na forum
Jeszcze co do tej kwestii to trochę szkoda, że tylko przez 15 minut - ja najczęściej swoje błędy zauważam dopiero już jakiś c
...
0
4
Doradca z ambicjami II
08-12-2017
W nowym systemie brakuje czegoś w rodzaju przycisku "Wstecz" na stronie. Przykładowo - kiedy już się kliknie w "Karty i płatności telefonem" i potem na konkretną kartę to potem już nie ma możliwości żeby wrócić do samego wykazu kart. "Wstecz" w przeglądarce powoduje, że przechodzi się znowu do strony głównej "Dzisiaj". Stary system miał to tak rozwiązane, że wchodząc do "Kart" i potem do szczegół
...
0
80
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
O, dziękuję, w ogóle nie przypuszczałam, że zostanę tak wyróżniona
2
0
Doradca z ambicjami II
16-05-2017
@Ernest sprawa już się wyjaśniła, a te raty to nie dla mnie, tylko pomoc w zakupie dla znajomego, który nas o to poprosił (przepraszam za mały offtop).
Następnym razem spróbuję wyczyścić dane przeglądania, może to coś pomoże...
0
0
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
Chodziło o kupno na raty PayU na Allegro. Jeśli będzie odmowa (przelałam zwykłym przelewem) to tragedia się nie stanie. Bardziej mnie martwi ten kolejny "klops" w systemie bo będę chciała szybko za coś zapłacić i lipa bo znów awaria 😐
0
2
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
Ja dzisiaj ok. 14.30 miałam potwierdzić tożsamość przez przelanie 1 zł na konto. Niestety nie zadziałało Płać z ING - "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie" 😕
0
6
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
Mam propozycję aby gdzieś w głównych ustawieniach, albo gdzieś pod forum zamieścić funkcję "Oznacz wszystkie jako przeczytane", żeby nie trzeba było wchodzić do wwszystkich działów po kolei. Przydałaby się też możliwość przeglądania wszystkich nieprzeczytanych postów w jednym miejscu w swoim profilu. Nigdzie tego jak dotąd nie zauważyłam, a moim zdaniem jest to również jest przydatna funkcja podcz...
1
1
Doradca z ambicjami II
14-04-2017
0
0
Doradca z ambicjami II
21-04-2017
A ja miałabym jeszcze takie pytanie odnośnie podpunktu z Tabeli opłat i prowizji na temat pobierania opłaty za Mastercard w telefonie po 28.12.2017 r.
Dla kart Mastercard w telefonie - opłata pobierana, jeżeli brak transakcji bezgotówkowych na sumę min. 300 PLN (w przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 18-26 lat na kwotę 200 PLN) dokonanych kartami wydanymi użytkownikowi do jednego rachunku i roz
...
0
19
Doradca z ambicjami II
27-06-2018
Co do firmy Tauron to z tego co jest napisane na ich stronie internetowej to nie ma na razie możliwości uruchomienia polecenia zapłaty. Jeśli zaś chodzi o usługę Moje Faktury to dla mnie jest to akurat duże udogodnienie bo tutaj mam już wszystko wypełnione i znajduje się to w konkretnym miejscu - nie muszę szukać w odbiorcach (wcześniej we wzorcach w starej wersji systemu). Korzystam praktycznie o...
0
0
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
Jeśli chodzi o komputer to wchodziłam na tylko jedną przeglądarkę. Natomiast w aplikacji mobilnej też tak się działo. Dziś sprawdziłam na trzech przeglądarkach i w aplikacji i wszędzie działa teraz normalnie - a nie zmieniałam nigdzie żadnych ustawień, ani pamięci podręcznej, "ciastek" czy połączenia internetowego. Zauważyłam to gdzieś we wtorek i do wczoraj tak było. Natomiast w zapisywaniu kateg...
0
1
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
Właśnie co do tych przelewów, to nie wiem czy tylko ja tak mam, ale kiedy pierwszy raz po zalogowaniu mam wykonać przelew to czy to wpisuję litery w celu wyszukiwania w historii czy to zaś chcę wybrać z odbiorców - w obu przypadkach przez jakieś 10 sekund kręci się kółko. Albo w okienku wpisywania albo kiedy chcę rozwinąć danego odbiorcę. Wcześniej tak długo nie szukało. Może jakiś kolejny błąd w ...
1
3
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
No i właśnie teraz chciałam w aplikacji mobilnej zapisać kategorię z opcją zapamiętania i dzieje się u mnie to samo co u @Konto usunięte. Natomiast bez zaznaczenia opcji zapamiętania da się zmienić.
0
10
Doradca z ambicjami II
07-05-2017
Dziękuję, nie zauważyłam
Teraz mi się udało, wcześniej też mi to nie chciało przechodzić. Ciekawe co będzie dalej...
1
0
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
Zauważyłam, że zarówno w wersji na komputer jak i w aplikacji mobilnej przy dzieleniu kategorii wydatków za pierwszym razem wyskakuje komunikat, że wystąpił błąd i że nie udało jej się podzielić. Przechodzi to dopiero za drugim razem. Czasami w ogóle nie da się zmienić kategorii bo też wyskakuje błąd. Dobrze byłoby to poprawić. I czy jest szansa, że w przyszłości będzie moźna sobie bardziej szczeg
...
0
0
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
Chcę doładować ŚKUP - przez Blik anulowano bo za długo, a przez "Płać z ING" ciągle kręci się kółko... Zlitujcie się...
0
0
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
System coś spowolnił (ciągle kręcą się kółka albo bardzo dłuuuuuugo strona się ładuje, ewentualnie jedne elementy strony szybciej się ładują a inne wolniej) - zarówno w wersji komputerowej jak i mobilnej. Sprawdziłam na dwóch przeglądarkach internetowych i jest to samo. Tak już jest chyba trzeci dzień, a wcześniej wszystko działało normalnie. Nie wiem, czy może trwają jakieś prace technicznie, a
...
0
0
Doradca z ambicjami II
14-05-2019
Chciałabym zasugerować aby w bankomacie na Os. Andaluzja w Piekarach Śląskich można również było wpłacać pieniąde. Dzielnica nie jest mała, a dwa wpłatomaty są tylko w oddziale ING w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej, gdzie trzeba dojeżdżać. Pozdrawiam
1
1
Doradca z ambicjami II
25-02-2017