- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
30-03-2017 11:30 | Edytowano: 30-03-2017 11:38
Re.: nowy system bankowosci internetowej
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
System coś spowolnił (ciągle kręcą się kółka albo bardzo dłuuuuuugo strona się ładuje, ewentualnie jedne elementy strony szybciej się ładują a inne wolniej) - zarówno w wersji komputerowej jak i mobilnej. Sprawdziłam na dwóch przeglądarkach internetowych i jest to samo. Tak już jest chyba trzeci dzień, a wcześniej wszystko działało normalnie. Nie wiem, czy może trwają jakieś prace technicznie, ale na blogu niczego nie wyczytałam...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2017 11:34 | Edytowano: 30-03-2017 11:36
Re.: nowy system bankowosci internetowej
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co się dzisiaj dzieje z nowym systemem? Kółka kręcą się w nieskończoność, nie działa przycisk przejścia do starego systemu... Nie mogę nic zrobić. Internet działa, wszystko się otwiera tylko nie bankowość ING. Tylko stary system na komórce mnie w tym momencie ratuje.
Widzę, że nie tylko ja tak mam...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2017 11:44
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To są jakieś jaja. Pilnie potrzebuje dokonac transakcji a od kilkunastu minut nie da się zalogować. I to nie pierwszy raz jak takie problemu występują. Czas szukać innego banku...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2017 11:52
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chcę doładować ŚKUP - przez Blik anulowano bo za długo, a przez "Płać z ING" ciągle kręci się kółko... Zlitujcie się...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2017 12:29
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z pewnością nie tylko ty.
Mam problem z uruchomieniem Maklera, po wybraniu tej zakładki system automatycznie mnie wyrzuca tzn. wylogowuje. Może moderator mógłby wykazać się zrozumieniem problemu i udzielić odpowiedzi za ile czasu te błędy techniczne zostaną usunięte?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2017 13:02
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomo kiedy będzie możliwość robienia przelewów?
Powiliście sie reklamować "ING, bank z upośledzonym dostępem do Internetu".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2017 13:12
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest już ok. Błąd techniczny trwał jedynie 1,5h ale w nowej wersji systemu takie awarie zdarzają się dosyć często (zdecydowanie za często). Nie mam tutaj personalnie do nikogo pretensji, domyślam się że odpowiedzialni za taki stan rzeczy są informatycy którzy stworzyli dla ING ten nowy profesjonalny, niezwykle "intuicyjny" i kolorowy system (system - tragedia). Może gdyby ci wszzyscy mądrale wyszli z założenia, że lepsze jest największym wrogiem dobrego, to nie mielibyśmy teraz takich utrudnień.
Szkoda jedynie starej dobrej SidomyOnline, może warto w takim razie przeanalizować wszystkie opinie użytkowników nt. nowego systemu i w przypadku braku akceptacji ze strony klientów banku podjąć się próby przywrócenia przez ING starej wersji. Szczerze to ciekaw jestem, czy taka opcja jest jeszcze realna...
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2017 14:36
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mi też bardzo tego brakuje. W Przelewach wzorcowych miałam utworzone grupy, gotowe tytuły przelewów. Sznowni informatycy z ING, nie psujcie tego, co było dobre!!! Czekam na powrót przelewów wzorcowych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2017 14:54
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Energetyk pisze:(…)Nie mam tutaj personalnie do nikogo pretensji, domyślam się że odpowiedzialni za taki stan rzeczy są informatycy którzy stworzyli dla ING ten nowy profesjonalny, niezwykle "intuicyjny" i kolorowy system (system - tragedia). Może gdyby ci wszzyscy mądrale wyszli z założenia, że lepsze jest największym wrogiem dobrego, to nie mielibyśmy teraz takich utrudnień.(…)
Drobna uwaga -- ci okropni "informatycy" tworzą, to co im się każe i jakie przyjdą wytyczne -- jak "zarząd" powie, że chce kółeczka to ci biedni informatycy muszą zrobić kółeczka - tak to wygląda w projektach. I dosyć często to właśnie góra ma idiotyczne pomysły i pomstują na nie zarówno odbiorcy (którzy tego muszą używać) i informatycy (którzy muszą to oprogramować i tym zarządzać)...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-03-2017 15:29
Re.: nowy system bankowosci internetowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Energetyk pisze:
Z pewnością nie tylko ty.
Mam problem z uruchomieniem Maklera, po wybraniu tej zakładki system automatycznie mnie wyrzuca tzn. wylogowuje. Może moderator mógłby wykazać się zrozumieniem problemu i udzielić odpowiedzi za ile czasu te błędy techniczne zostaną usunięte?
Pozdrawiam
Przepraszamy, że odpowiadamy z opóźnieniem. Faktycznie wczoraj mieliśmy spowolnienia związane z działaniem usługi. Dzisiaj usługa działa poprawnie.
Jeżeli ponownie pojawi się kłopot z uruchomieniem usługi Maklera, proszę o kontakt z naszą infolinią.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość