Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowy miesiąc, nowe ING... postanowiłem dać mu szansę a pojawiłą się okazja bo trzeba było zaplanować przelew do ZUS...

Klik klik, nowy przelew, wybrałem zus -- fajnie, że wszystko na jednej stronie, niefajnie że musiałem szukać na straych przelewach jakie kwoty... rzecz jasna w debilnym systemie nie ma czegos takiego jak "przelew wzorcowy" ani "szablon" więc za miesiąc będzie podobna zabawa. w poprzednim systemie faktycznie musiałem 3 razy zaplanować przelew, ale sprowadzało się to do trzykrotnego przeklikania przez wzorce i tylko zmiany miesiaca deklaracji co było super szybkie i nie musiałem się głowic nad kwotami... teraz będę musiał się bawić w notatnik żeby mieć kwoty zawsze pod ręką -- ING -- dziękuję, że ułatwiasz moje życie!

 

Niemniej to jeszcze pikuś... zleciłem wszystko, potwierdziłem, wszystko cacy. Przechodze na stronę główną i w "zaplanowane" nie widzę nowych transakcji... przechodzę do szczegółów - dalej nie ma. Drapie sie po głowie czy faktycznie dobrze zleciłem przelew i... szybkie sprawdzenie w poprzedniej wersji systemu pokazuje, że transakcje są w zaplanowanych, i tutaj ciśnie się na usta -- CZY KOGOS W ING POP*IŁO?! Jak człowiek ma kożystać z banku jak podstawowa funkjonalność NIE DZIAŁA! Skąd mam wiedzieć, czy transakcje zostały zapanowane i czy zostana wykonane jak ich nie widać?!

 

Interfejs i bąble można przeżyć, ale taki brak i babol to jak jeździć autem, któremu brakuje czwartego koła (zostało zamienine na bąbla)!

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1001 z 1 332 (8 949 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jaja - po prostu jaja Emotikon: LOL Ponad 100 stron postów "fanów" kręcącego się kółeczka...

 

Z ING "na poważnie" jestem związany od początku 2012 (rachunek firmowy), prywatny miałem tam jeszcze wcześniej. Bank miewał różne, czasem kontrowersyjne pomysły i zmiany, ale twardo korzystałem z ich usług - ba, polecałem nawet. Decydującym czynnikiem przy wyborze rachunku firmowego była możliwość dokonywania wpłat z udziałem wpłatomatu - wtedy w mojej miejscowości ING był jedyny (a przy okazji blisko mojej siedziby). Do tego bank "kupił" mnie świetną obsługą w oddziale (serdecznie pozdrawiam).

 

Niestety "Moje ING" zdecydowanie nie jest "moje". Próbowałem dać mu szansę, ale cukierkowa forma i wszędobylskie wirujące kółka nie są w stanie zatuszować braków w funcjonalności, a przede wszystkim - w wydajności. Tzw. "upór maniaka" z którym ING forsuje implementację tego gniota zaczyna utwierdzać mnie w przekonaniu, że pora zacząć się rozglądać się za przyjaźniejszym klientowi bankiem. Do łez bawią wypowiedzi marketingowców broniących nowego systemu - wątek ten najlepszym przykładem, co na ten temat myślą WASI (jeszcze) klienci. Ja doskonale rozumiem, że wodotryski kosztowały grube pieniądze, ale po co uszczęśliwiacie ludzi na siłę? Wychodzę z założenia, że życie należy sobie ułatwiać, a nie utrudniać - na szczęście jest jeszcze stary system. Po jego wyłączeniu - coż... Dokładnie po drugiej stronie ulicy od pewnego czasu ma oddział bank z wpłatomatem i bankowością elektroniczną bez przerostu formy nad treścią Emotikon: Mrugający

 

Głupio, naprawdę głupio robicie... Nieużywalna bankowość elektroniczna w dzisiejszym czasach jest po prostu strzałem w kolano...

 

 

cusiek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
4
03-04-2017
Wiadomość 1002 z 1 332 (8 675 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tez chciałem się tylko wypowiedzieć na temat tego nowego systemu. Uzywałem caly czas ten stary aż niedawno wyłączyli mozliwość logowania na nim. Probowałem dać szanse nowemu systemowi ale jest tak toporny w działaniu że po prostu nie moge go uzywać. Wsyzstko poprzesuwane - nawet przelewy wzórcowe teraz jest "lista odbiorników" i nie moge od strony "zwykły przelew" wybrać kontrahenta. A jak juz jestem na stronie gdzie moge? Paginacja z 5-6 wyników na raz i nie da się przeskoczyc dalej. Musze leciec przez liste szukająć przez 50+ kontrahentów.

 

Na razie da się jescze właczyć na dole starą wersje, ale jak tylko to wyłączał to przenosze wszystkie konta i pieniądze nasze z ING (i to pokazna suma) do innego banku.

k0nr4d
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
03-04-2017
Wiadomość 1003 z 1 332 (8 641 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nasz system internetowy już teraz działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 1004 z 1 332 (8 608 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


k0nr4d pisze:

Tez chciałem się tylko wypowiedzieć na temat tego nowego systemu. Uzywałem caly czas ten stary aż niedawno wyłączyli mozliwość logowania na nim. Probowałem dać szanse nowemu systemowi ale jest tak toporny w działaniu że po prostu nie moge go uzywać. Wsyzstko poprzesuwane - nawet przelewy wzórcowe teraz jest "lista odbiorników" i nie moge od strony "zwykły przelew" wybrać kontrahenta. A jak juz jestem na stronie gdzie moge? Paginacja z 5-6 wyników na raz i nie da się przeskoczyc dalej. Musze leciec przez liste szukająć przez 50+ kontrahentów.

 

Na razie da się jescze właczyć na dole starą wersje, ale jak tylko to wyłączał to przenosze wszystkie konta i pieniądze nasze z ING (i to pokazna suma) do innego banku.


@k0nr4d Po wybraniu listy odbiorców możesz skorzystać z wyszukiwarki na górze strony. To ułatwi znalezienie konkretnego odbiorcy.   



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 1005 z 1 332 (8 596 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeśli system działa to kiedy możemy spodziewać się zwrotu pieniędzy, które nam pobrało z transakcji piątkowych ?

Odpowiedz
0 Lajków
leghi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 1006 z 1 332 (8 590 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jak działa, skoro w każdym oknie jest informacja "nie udało się pobrać danych". Makler to w ogóle nie działa. Do dupy za przeproszeniem z takim bankiem. Zakładam nowe konto w innym banku, czekam tylko na wznowienie działania ING aby przelać pieniądze. Do widzenia!
spinor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
30-03-2017
Wiadomość 1007 z 1 332 (8 561 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


leghi pisze:

Jeśli system działa to kiedy możemy spodziewać się zwrotu pieniędzy, które nam pobrało z transakcji piątkowych ?


Jesteśmy w trakcie zdejmowania blokad. Postaramy się podwójne blokady ściągnąć do końca tego dnia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 1008 z 1 332 (8 541 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

 

spinor pisze:
Jak działa, skoro w każdym oknie jest informacja "nie udało się pobrać danych". Makler to w ogóle nie działa. Do dupy za przeproszeniem z takim bankiem. Zakładam nowe konto w innym banku, czekam tylko na wznowienie działania ING aby przelać pieniądze. Do widzenia!

Usługa już powinna działać prawidłowo. Przykro nam, że chcesz zrezygnować z naszych usług. Zachęcam do pozostania z nami.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 1009 z 1 332 (8 532 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


KatarzynaA pisze:

 

Usługa już powinna działać prawidłowo. Przykro nam, że chcesz zrezygnować z naszych usług. Zachęcam do pozostania z nami.


to już bez nadęcia, że ING dostał nagrody klienta a nowy system bankowy jest najcudowniejszy pod słońcem?

stary system, działający kilka lat miał bodajżę 1-2 poważniejsze awarie (a możę to raczej awarie calego systemu bankowego) i raptem kilka przerw konserwacyjnych co dobre kilka miesiecy; z nowym systemem bank wstawia co kilka tygodnia (2-3 albo częściej) informacje, żę w weekend będzie przerwa konserwacyjna... z takim podejściem to system będzie częściej konserwowany niż działał! motyla noga!

może pozbądźcie się tych dzieci od JavaScriptu zapatrzonych w fb i inne sieci społecznościowe gdzie pokutuje mantra "deploy deploy early, deploy often" bo o ile możę się to sprawdzać w przypadku zabawki jaką są sieci społecznościowe o tyle w przypadku banku się to wybitnie nie sprawdza...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1010 z 1 332 (8 517 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy