02-04-2017 17:33
Nowy miesiąc, nowe ING... postanowiłem dać mu szansę a pojawiłą się okazja bo trzeba było zaplanować przelew do ZUS...
Klik klik, nowy przelew, wybrałem zus -- fajnie, że wszystko na jednej stronie, niefajnie że musiałem szukać na straych przelewach jakie kwoty... rzecz jasna w debilnym systemie nie ma czegos takiego jak "przelew wzorcowy" ani "szablon" więc za miesiąc będzie podobna zabawa. w poprzednim systemie faktycznie musiałem 3 razy zaplanować przelew, ale sprowadzało się to do trzykrotnego przeklikania przez wzorce i tylko zmiany miesiaca deklaracji co było super szybkie i nie musiałem się głowic nad kwotami... teraz będę musiał się bawić w notatnik żeby mieć kwoty zawsze pod ręką -- ING -- dziękuję, że ułatwiasz moje życie!
Niemniej to jeszcze pikuś... zleciłem wszystko, potwierdziłem, wszystko cacy. Przechodze na stronę główną i w "zaplanowane" nie widzę nowych transakcji... przechodzę do szczegółów - dalej nie ma. Drapie sie po głowie czy faktycznie dobrze zleciłem przelew i... szybkie sprawdzenie w poprzedniej wersji systemu pokazuje, że transakcje są w zaplanowanych, i tutaj ciśnie się na usta -- CZY KOGOS W ING POP*IŁO?! Jak człowiek ma kożystać z banku jak podstawowa funkjonalność NIE DZIAŁA! Skąd mam wiedzieć, czy transakcje zostały zapanowane i czy zostana wykonane jak ich nie widać?!
Interfejs i bąble można przeżyć, ale taki brak i babol to jak jeździć autem, któremu brakuje czwartego koła (zostało zamienine na bąbla)!
03-04-2017 13:30
Jaja - po prostu jaja Ponad 100 stron postów "fanów" kręcącego się kółeczka...
Z ING "na poważnie" jestem związany od początku 2012 (rachunek firmowy), prywatny miałem tam jeszcze wcześniej. Bank miewał różne, czasem kontrowersyjne pomysły i zmiany, ale twardo korzystałem z ich usług - ba, polecałem nawet. Decydującym czynnikiem przy wyborze rachunku firmowego była możliwość dokonywania wpłat z udziałem wpłatomatu - wtedy w mojej miejscowości ING był jedyny (a przy okazji blisko mojej siedziby). Do tego bank "kupił" mnie świetną obsługą w oddziale (serdecznie pozdrawiam).
Niestety "Moje ING" zdecydowanie nie jest "moje". Próbowałem dać mu szansę, ale cukierkowa forma i wszędobylskie wirujące kółka nie są w stanie zatuszować braków w funcjonalności, a przede wszystkim - w wydajności. Tzw. "upór maniaka" z którym ING forsuje implementację tego gniota zaczyna utwierdzać mnie w przekonaniu, że pora zacząć się rozglądać się za przyjaźniejszym klientowi bankiem. Do łez bawią wypowiedzi marketingowców broniących nowego systemu - wątek ten najlepszym przykładem, co na ten temat myślą WASI (jeszcze) klienci. Ja doskonale rozumiem, że wodotryski kosztowały grube pieniądze, ale po co uszczęśliwiacie ludzi na siłę? Wychodzę z założenia, że życie należy sobie ułatwiać, a nie utrudniać - na szczęście jest jeszcze stary system. Po jego wyłączeniu - coż... Dokładnie po drugiej stronie ulicy od pewnego czasu ma oddział bank z wpłatomatem i bankowością elektroniczną bez przerostu formy nad treścią
Głupio, naprawdę głupio robicie... Nieużywalna bankowość elektroniczna w dzisiejszym czasach jest po prostu strzałem w kolano...
03-04-2017 13:52
Tez chciałem się tylko wypowiedzieć na temat tego nowego systemu. Uzywałem caly czas ten stary aż niedawno wyłączyli mozliwość logowania na nim. Probowałem dać szanse nowemu systemowi ale jest tak toporny w działaniu że po prostu nie moge go uzywać. Wsyzstko poprzesuwane - nawet przelewy wzórcowe teraz jest "lista odbiorników" i nie moge od strony "zwykły przelew" wybrać kontrahenta. A jak juz jestem na stronie gdzie moge? Paginacja z 5-6 wyników na raz i nie da się przeskoczyc dalej. Musze leciec przez liste szukająć przez 50+ kontrahentów.
Na razie da się jescze właczyć na dole starą wersje, ale jak tylko to wyłączał to przenosze wszystkie konta i pieniądze nasze z ING (i to pokazna suma) do innego banku.
03-04-2017 14:10
Nasz system internetowy już teraz działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
03-04-2017 14:13
k0nr4d pisze:
Tez chciałem się tylko wypowiedzieć na temat tego nowego systemu. Uzywałem caly czas ten stary aż niedawno wyłączyli mozliwość logowania na nim. Probowałem dać szanse nowemu systemowi ale jest tak toporny w działaniu że po prostu nie moge go uzywać. Wsyzstko poprzesuwane - nawet przelewy wzórcowe teraz jest "lista odbiorników" i nie moge od strony "zwykły przelew" wybrać kontrahenta. A jak juz jestem na stronie gdzie moge? Paginacja z 5-6 wyników na raz i nie da się przeskoczyc dalej. Musze leciec przez liste szukająć przez 50+ kontrahentów.
Na razie da się jescze właczyć na dole starą wersje, ale jak tylko to wyłączał to przenosze wszystkie konta i pieniądze nasze z ING (i to pokazna suma) do innego banku.
@k0nr4d Po wybraniu listy odbiorców możesz skorzystać z wyszukiwarki na górze strony. To ułatwi znalezienie konkretnego odbiorcy.
03-04-2017 14:15
Jeśli system działa to kiedy możemy spodziewać się zwrotu pieniędzy, które nam pobrało z transakcji piątkowych ?
03-04-2017 15:21
03-04-2017 15:35
leghi pisze:
Jeśli system działa to kiedy możemy spodziewać się zwrotu pieniędzy, które nam pobrało z transakcji piątkowych ?
Jesteśmy w trakcie zdejmowania blokad. Postaramy się podwójne blokady ściągnąć do końca tego dnia.
03-04-2017 15:44
spinor pisze:
Jak działa, skoro w każdym oknie jest informacja "nie udało się pobrać danych". Makler to w ogóle nie działa. Do dupy za przeproszeniem z takim bankiem. Zakładam nowe konto w innym banku, czekam tylko na wznowienie działania ING aby przelać pieniądze. Do widzenia!
Usługa już powinna działać prawidłowo. Przykro nam, że chcesz zrezygnować z naszych usług. Zachęcam do pozostania z nami.
03-04-2017 15:59
KatarzynaA pisze:
Usługa już powinna działać prawidłowo. Przykro nam, że chcesz zrezygnować z naszych usług. Zachęcam do pozostania z nami.
to już bez nadęcia, że ING dostał nagrody klienta a nowy system bankowy jest najcudowniejszy pod słońcem?
stary system, działający kilka lat miał bodajżę 1-2 poważniejsze awarie (a możę to raczej awarie calego systemu bankowego) i raptem kilka przerw konserwacyjnych co dobre kilka miesiecy; z nowym systemem bank wstawia co kilka tygodnia (2-3 albo częściej) informacje, żę w weekend będzie przerwa konserwacyjna... z takim podejściem to system będzie częściej konserwowany niż działał! motyla noga!
może pozbądźcie się tych dzieci od JavaScriptu zapatrzonych w fb i inne sieci społecznościowe gdzie pokutuje mantra "deploy deploy early, deploy often" bo o ile możę się to sprawdzać w przypadku zabawki jaką są sieci społecznościowe o tyle w przypadku banku się to wybitnie nie sprawdza...
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |