Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

System coś spowolnił (ciągle kręcą się kółka albo bardzo dłuuuuuugo strona się ładuje, ewentualnie jedne elementy strony szybciej się ładują a inne wolniej)  - zarówno w wersji komputerowej jak i mobilnej. Sprawdziłam na dwóch przeglądarkach internetowych i jest to samo.  Tak już jest chyba trzeci dzień, a wcześniej wszystko działało normalnie. Nie wiem, czy może trwają jakieś prace technicznie, ale na blogu niczego nie wyczytałam...Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 991 z 1 332 (7 043 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Co się dzisiaj dzieje z nowym systemem? Kółka kręcą się w nieskończoność, nie działa przycisk przejścia do starego systemu... Nie mogę nic zrobić. Internet działa, wszystko się otwiera tylko nie bankowość ING. Tylko stary system na komórce mnie w tym momencie ratuje.

Widzę, że nie tylko ja tak mam...

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 992 z 1 332 (7 041 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

To są jakieś jaja. Pilnie potrzebuje dokonac transakcji a od kilkunastu minut nie da się zalogować. I to nie pierwszy raz jak takie problemu występują. Czas szukać innego banku...

Odpowiedz
0 Lajków
spinor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
30-03-2017
Wiadomość 993 z 1 332 (7 021 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Chcę doładować ŚKUP - przez Blik anulowano bo za długo, a przez "Płać z ING" ciągle kręci się kółko... Zlitujcie się... Emotikon: Wściekły

Odpowiedz
0 Lajków
Alexandrine
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
30-01-2017
Wiadomość 994 z 1 332 (7 006 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Z pewnością nie tylko ty.

Mam problem z uruchomieniem Maklera, po wybraniu tej zakładki system automatycznie mnie wyrzuca tzn. wylogowuje. Może moderator mógłby wykazać się zrozumieniem problemu i udzielić odpowiedzi za ile czasu te błędy techniczne zostaną usunięte?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Energetyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
12-09-2016
Wiadomość 995 z 1 332 (6 923 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Wiadomo kiedy będzie możliwość robienia przelewów?

Powiliście sie reklamować "ING, bank z upośledzonym dostępem do Internetu".

Odpowiedz
0 Lajków
PussyDestroyer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-03-2017
Wiadomość 996 z 1 332 (6 889 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jest już ok. Błąd techniczny trwał jedynie 1,5h ale w nowej wersji systemu takie awarie zdarzają się dosyć często (zdecydowanie za często). Nie mam tutaj personalnie do nikogo pretensji, domyślam się że odpowiedzialni za taki stan rzeczy są informatycy którzy stworzyli dla ING ten nowy profesjonalny, niezwykle "intuicyjny" i kolorowy system (system - tragedia). Może gdyby ci wszzyscy mądrale wyszli z założenia, że lepsze jest największym wrogiem dobrego, to nie mielibyśmy teraz takich utrudnień.

Szkoda jedynie starej dobrej SidomyOnline, może warto w takim razie przeanalizować wszystkie opinie użytkowników nt. nowego systemu i w przypadku braku akceptacji ze strony klientów banku podjąć się próby przywrócenia przez ING starej wersji. Szczerze to ciekaw jestem, czy taka opcja jest jeszcze realna...

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Energetyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
12-09-2016
Wiadomość 997 z 1 332 (6 871 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Mi też bardzo tego brakuje. W Przelewach wzorcowych miałam utworzone grupy, gotowe tytuły przelewów. Sznowni informatycy z ING, nie psujcie tego, co było dobre!!! Czekam na powrót przelewów wzorcowych.

ursfic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
30-03-2017
Wiadomość 998 z 1 332 (6 812 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Energetyk pisze:

(…)Nie mam tutaj personalnie do nikogo pretensji, domyślam się że odpowiedzialni za taki stan rzeczy są informatycy którzy stworzyli dla ING ten nowy profesjonalny, niezwykle "intuicyjny" i kolorowy system (system - tragedia). Może gdyby ci wszzyscy mądrale wyszli z założenia, że lepsze jest największym wrogiem dobrego, to nie mielibyśmy teraz takich utrudnień.(…)


Drobna uwaga -- ci okropni "informatycy" tworzą, to co im się każe i jakie przyjdą wytyczne -- jak "zarząd" powie, że chce kółeczka to ci biedni informatycy muszą zrobić kółeczka - tak to wygląda w projektach. I dosyć często to właśnie góra ma idiotyczne pomysły i pomstują na nie zarówno odbiorcy (którzy tego muszą używać) i informatycy (którzy muszą to oprogramować i tym zarządzać)...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 999 z 1 332 (6 803 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Energetyk pisze:

Z pewnością nie tylko ty.

Mam problem z uruchomieniem Maklera, po wybraniu tej zakładki system automatycznie mnie wyrzuca tzn. wylogowuje. Może moderator mógłby wykazać się zrozumieniem problemu i udzielić odpowiedzi za ile czasu te błędy techniczne zostaną usunięte?

Pozdrawiam


Przepraszamy, że odpowiadamy z opóźnieniem. Faktycznie wczoraj mieliśmy spowolnienia związane z działaniem usługi. Dzisiaj usługa działa poprawnie.
Jeżeli ponownie pojawi się kłopot z uruchomieniem usługi Maklera, proszę o kontakt z naszą infolinią.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 1000 z 1 332 (6 656 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Limity Transakcyjne propozycja

Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego działu. Każdy głos klienta jest dla nas ważny i analizujemy wprowadzanie nowych rozwiązań Emotikon: Szczęśliwy

15-06-2024
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. Specjaliści sprawdzą, dlaczego nie możesz aktywować karty w te

...

15-06-2024
Re.: Zaświadczenie o dochodach a zasiłek macierzyński

W przypadku szczegółowych pytań związanych z wypełnieniem dokumentów do wniosku o kredyt zapraszam do kontaktu z Twoim doradcą hipotecznym, który opiekuje wniosek.

15-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy