Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

[ Edytowane ]
Placilem dzisiaj w dwoch sklepach i wszystko bylo ok, w trzecim sklepie przy probie platnosci bylo slychac tylko dwa pikniecia terminala i płatność nie udala sie, probowalem kilkakrotnie (dzien wczesniej w tym sklepie zaplacilem poprawnie) Po 20 minutach dostalem push notyfikacje o tresci "uzupelniono pule płatności" Co oznacza dwukrotne pikniecia w terminalu oraz co oznacza ta notyfikacja?
Odpowiedz
0 Lajków
kockodo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (8 425 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

Bez konieczności połączenia z internetem możesz wykonać do 10 transakcji. Po wykorzystaniu puli aplikacja wymusi zalogowanie do Moje ING mobile, po czym pula zostaje uzupełniona.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 301 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

Kontynuuje rozmowe gdyz dzisiaj zniowu nie udalo mi sie zaplacic, zapewne znowu wyczerpalem pule. Co robic w takim przypadku lub zeby ich uniknac? Generalnie jest to mocno uciążliwe, dzisiaj chciałem zapłacić w sklepie, na szczesie nie bylo nikogo za mna. Kilka prob i nic, zalogowalem sie do aplikacji z nadzieja ze przyjdzie nowa pula i nic. Nowa pula dotarla po godzinie jak juz bylem w domu Z zakupow musialem zrezygnowac. Nie wyobrazam sobie takiej sytuacji w markecie gdy będę mial caly koszyk zakupow i bedzie dluga kolejka za mna. Jak sprawdzic ile mam w puli tych platnosci do wykorzystania lub jak je odnowić samemu?
Odpowiedz
0 Lajków
kockodo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
17-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 163 wyświetleń)

Re.: Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

@kockodo Po zalogowaniu się do apki pula powinna być od razu uzupełniona. Napisz do nas przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami - 32 357 00 12, sprawdzimy co faktycznie wpłynęło na odrzucenie transakcji.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (8 084 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy