15-06-2017 16:52
Dzień dobry,
posiadam konto Direct i połączoną z tym kontem kartę. W dniu 29.05.2017 dokonałem płatności kartą online w euro, transakcja ta została rozliczona 31.05, jednak do dnia dzisiejszego (15.06) na rachunek co około dwa dni przychodzą mi blokady transakcji na kwotę 0,01 euro, które zaraz są odblokowywane. Czy to oznacza, że płatność nie została zrealizowana?
16-06-2017 16:33
@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.
Jakiś tydzień temu smarfon mi padł i musiałam przełożyć kartę SIM tymczasowo do innego znacznie starszego smartfona. Jeśli chodzi o przelewy jest możliwość zmiany metody weryfikacji na SMSa zamiast... 03-11-2024
Jakiś tydzień temu smarfon mi padł i musiałam przełożyć kartę SIM tymczasowo do innego znacznie starszego smartfona.
Jeśli chodzi o przelewy jest możliwość zmiany metody weryfikacji na SMSa zamiast apl
... 03-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |