Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą online

Dzień dobry,

posiadam konto Direct i połączoną z tym kontem kartę. W dniu 29.05.2017 dokonałem płatności kartą online w euro, transakcja ta została rozliczona 31.05, jednak do dnia dzisiejszego (15.06) na rachunek co około dwa dni przychodzą mi blokady transakcji na kwotę 0,01 euro, które zaraz są odblokowywane. Czy to oznacza, że płatność nie została zrealizowana?

Odpowiedz
0 Lajków
maciekm95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 273 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą online

@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (5 193 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

 

Jakiś tydzień temu smarfon mi padł i musiałam przełożyć kartę SIM tymczasowo do innego znacznie starszego smartfona.

Jeśli chodzi o przelewy jest możliwość zmiany metody weryfikacji na SMSa zamiast 
...

03-11-2024
Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

Jakiś tydzień temu smarfon mi padł i musiałam przełożyć kartę SIM tymczasowo do innego znacznie starszego smartfona.

Jeśli chodzi o przelewy jest możliwość zmiany metody weryfikacji na SMSa zamiast apl

...

03-11-2024
Re.: Hasło maskowane / partial password

Teraz jest jasne.

03-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy