Odpowiedz

Płatność kartą online

Dzień dobry,

posiadam konto Direct i połączoną z tym kontem kartę. W dniu 29.05.2017 dokonałem płatności kartą online w euro, transakcja ta została rozliczona 31.05, jednak do dnia dzisiejszego (15.06) na rachunek co około dwa dni przychodzą mi blokady transakcji na kwotę 0,01 euro, które zaraz są odblokowywane. Czy to oznacza, że płatność nie została zrealizowana?

Odpowiedz
0 Lajków
maciekm95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 846 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą online

@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (4 766 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rata do dochodu a gospodarstwo domowe

Hej, mam kredyt hipoteczny i problem z obliczeniem rdD. Kredyt wziąłem wraz z narzeczoną i nie wiem czy wg banku/ustawodawcy jesteśmy jednym gospodarstwem domowym czy dwoma. Czy mam dodać nasze dochod

...

20-05-2024
Re: Rata kredytu

Tutaj nie mamy dostępu do Twojego kredytu, żeby móc to wyjaśnić. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane. Nasi specjaliści hipoteczni są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:

...

20-05-2024
Decyzja a umowa przedwstepna

Witam,

Czy bank bierze pod uwage terminy zawarte w umowie przedwstepnej kupna mieszkania z rynku wtornego?

Wniosek zostal zlozony 2.05 i trafil do analizy 10.05 po czym 13.05 okazalo sie ze brakuje jedn

...

20-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy