Odpowiedz

Płatność kartą online

Dzień dobry,

posiadam konto Direct i połączoną z tym kontem kartę. W dniu 29.05.2017 dokonałem płatności kartą online w euro, transakcja ta została rozliczona 31.05, jednak do dnia dzisiejszego (15.06) na rachunek co około dwa dni przychodzą mi blokady transakcji na kwotę 0,01 euro, które zaraz są odblokowywane. Czy to oznacza, że płatność nie została zrealizowana?

Odpowiedz
0 Lajków
maciekm95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 410 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą online

@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (5 330 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić

...

19-12-2024
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy