Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą online

Dzień dobry,

posiadam konto Direct i połączoną z tym kontem kartę. W dniu 29.05.2017 dokonałem płatności kartą online w euro, transakcja ta została rozliczona 31.05, jednak do dnia dzisiejszego (15.06) na rachunek co około dwa dni przychodzą mi blokady transakcji na kwotę 0,01 euro, które zaraz są odblokowywane. Czy to oznacza, że płatność nie została zrealizowana?

Odpowiedz
0 Lajków
maciekm95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 805 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą online

@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (4 725 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Re.: Podejmujemy decyzje - ile trwa?

U mnie to trwało 8 dni

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy