31-05-2017 06:49
Dzien dobry.
Zacznijmy od tego ze mieszkam w Holandii a pieniazki wplywaja na walutowe, Polskie konto. Firma ktora ksiegowala mi wyplaty w wtorki, pojawialy sie u mnie w kazdy czwartek lecz przelew z dnia 18/05/2017 jeszcze sie nie pojawil.. Czy byly jakies komplikacje lub sprawy techniczne w oddziale ING?? Firma sprawnie i zawsze bez problemowo wysylala kazdemu wyplate, u nich wszystko sie zgadza.
01-06-2017 14:28
Pieniądze księgujemy na kontach klientów zaraz po ich otrzymaniu od banku zagranicznego. Jeżeli nie masz ich na swoim koncie, oznacza to, że nie otrzymaliśmy przelewu.
Powód opóźnienia lub sprawdzić poprawność przelewu może wyłącznie bank nadawcy tego przelewu.
Skontaktuj się, proszę, z nadawcą. Powinien on złożyć reklamację w swoim banku.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |