Odpowiedz

Płatność kartą online

Dzień dobry,

posiadam konto Direct i połączoną z tym kontem kartę. W dniu 29.05.2017 dokonałem płatności kartą online w euro, transakcja ta została rozliczona 31.05, jednak do dnia dzisiejszego (15.06) na rachunek co około dwa dni przychodzą mi blokady transakcji na kwotę 0,01 euro, które zaraz są odblokowywane. Czy to oznacza, że płatność nie została zrealizowana?

Odpowiedz
0 Lajków
maciekm95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 308 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą online

@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (5 228 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni

...

16-11-2024
Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

na początek kilka słów wstępu: mam w ING kredyt hipoteczny, który zaciągnęliśmy wspólnie z żoną. Ja nie mam i nigdy nie miałem w ING żadnego konta, ale teraz z racji kredytu mam podgląd ra

...

16-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?

16-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy