Odpowiedz

Płatność kartą online

Dzień dobry,

posiadam konto Direct i połączoną z tym kontem kartę. W dniu 29.05.2017 dokonałem płatności kartą online w euro, transakcja ta została rozliczona 31.05, jednak do dnia dzisiejszego (15.06) na rachunek co około dwa dni przychodzą mi blokady transakcji na kwotę 0,01 euro, które zaraz są odblokowywane. Czy to oznacza, że płatność nie została zrealizowana?

Odpowiedz
0 Lajków
maciekm95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 848 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą online

@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (4 768 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Lift Your Nursing Schooling: Master Help for NURS FPX 4050, NHS FPX 4000

Presentation

Exploring the intricacies of nursing schooling can be overwhelming, particularly with the thorough requests of online classes and basic evaluations like NURS FPX 4050 Appraisal 3, NHS FPX

...

23-05-2024
Re: Wakacje Kredytowe 2024

Czy może już wiadomo coś na ten temat  ?

Nikt nie potrafi odpowiedzieć na moje pytanie Emotikon: Smutny

22-05-2024
Re.: Brak możliwości dodania karty Visa do Apple Wallet na Iphone 15PRO

Tak, tzn tam mam dwie karty (obsługuje moje subskrypcje) a w Wallecie mogę dodać tyko Vise Revoluta a przy Visie ING pojawia się błąd karty.

22-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy