- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Problem z przelewem od firmy
31-05-2017 06:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzien dobry.
Zacznijmy od tego ze mieszkam w Holandii a pieniazki wplywaja na walutowe, Polskie konto. Firma ktora ksiegowala mi wyplaty w wtorki, pojawialy sie u mnie w kazdy czwartek lecz przelew z dnia 18/05/2017 jeszcze sie nie pojawil.. Czy byly jakies komplikacje lub sprawy techniczne w oddziale ING?? Firma sprawnie i zawsze bez problemowo wysylala kazdemu wyplate, u nich wszystko sie zgadza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-06-2017 14:28
Re.: Problem z przelewem od firmy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pieniądze księgujemy na kontach klientów zaraz po ich otrzymaniu od banku zagranicznego. Jeżeli nie masz ich na swoim koncie, oznacza to, że nie otrzymaliśmy przelewu.
Powód opóźnienia lub sprawdzić poprawność przelewu może wyłącznie bank nadawcy tego przelewu.
Skontaktuj się, proszę, z nadawcą. Powinien on złożyć reklamację w swoim banku.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość