29-12-2016 23:58
Cześć,
Chciałem dzisiaj zapłacić w sklepie Blikiem po przelaniu sobie pieniędzy z konta oszczędnościowego i zauważyłem, że jak jestem zalogowany to nie mam opcji tego zrobić. Musiałem wylogować się z aplikacji i dopiero wtedy mogłem zapłacić.
Warto byłoby dorzucić opcję płatności blikiem także będąc zalogowanym w aplikacji (wiem, że mało osób może mieć taką sytuację, ale jest ona jednak zaskoczeniem).
30-12-2016 23:20
@Tymcio Możesz pobrać kod BLIK po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej. Jeśli korzystasz z nowej aplikacji mobilnej Moje ING mobile, to wybierasz Karty i płatności telefonem > Płatności BLIK > Pokaż kod BLIK.
W przypadku gdy korzysasz z poprzedniej wersji ING Mobile, to wybierasz Transakcje > BLIK > Pobierz kod.
18-01-2017
15:42
– ostatnio edytowany
19-01-2017
10:18
przez
AgnieszkaBin
No nie wiem czy da sie tak zapłacić.
___
18-01-2017 15:49
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |