Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja Moje ING 2.0 nie działa na iOS

Witam,

 

po akutalizacji do wersji 2.0, aplikacja przestała działać. Po włączeniu aplikacji pojawia się opcja logowania, następnie po udanym logowaniu pojawia się kręcący spiner (indykator ładowania), który po chwili gaśnie i w oknie aplikacji widoczne jest jedynie biało tło, nic więcej. Po akutalizacji, aplikacja stała się bez użyteczna, mogę jej używać jedynie jako laterkę. Problem występuje już od 3 dni.  

 

Telefon: iPhone 7

System: iOS 10.1.1

 

Pozdrawiam,

Maciej

Odpowiedz
0 Lajków
mckomo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
19-12-2016
Wiadomość 1 z 3 (7 879 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Moje ING 2.0 nie działa na iOS

@mckomo dzisiaj pojawi się aktualizacja aplikacji na system iOS - Moje ING mobile 2.0.1, w której wyprowadzamy błąd białego ekranu. Po tej aktualizacji wszystko powinno działać ok. Proszę pobierz nową wersję i daj znać czy aplikacja działa już u Ciebie bezproblemowo.

pozdrawiam,

Natalia 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 2 z 3 (7 831 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Moje ING 2.0 nie działa na iOS

Po zainstalowaniu aktualizacji problem z białym ekranem już nie występuje.
mckomo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
19-12-2016
Wiadomość 3 z 3 (7 816 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Spłata nie swojego kredytu

A mogę zrobić przelew po prostu? Nie na konto z którego jest pobierane?

04-10-2024
Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikac...

04-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.

04-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy