19-12-2016 16:08
Witam,
po akutalizacji do wersji 2.0, aplikacja przestała działać. Po włączeniu aplikacji pojawia się opcja logowania, następnie po udanym logowaniu pojawia się kręcący spiner (indykator ładowania), który po chwili gaśnie i w oknie aplikacji widoczne jest jedynie biało tło, nic więcej. Po akutalizacji, aplikacja stała się bez użyteczna, mogę jej używać jedynie jako laterkę. Problem występuje już od 3 dni.
Telefon: iPhone 7
System: iOS 10.1.1
Pozdrawiam,
Maciej
20-12-2016 08:51
@mckomo dzisiaj pojawi się aktualizacja aplikacji na system iOS - Moje ING mobile 2.0.1, w której wyprowadzamy błąd białego ekranu. Po tej aktualizacji wszystko powinno działać ok. Proszę pobierz nową wersję i daj znać czy aplikacja działa już u Ciebie bezproblemowo.
pozdrawiam,
Natalia
20-12-2016 12:16
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |