Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

No w sumie, w regulaminie napisane jest, że dla posiadaczy konta dla młodych Direct 18-26 jest kwota inna. Nie ma nic powiedziane o osobach młodszych.

Może warto zasugerować to bankowi ;]
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
183
32
26-09-2016
Wiadomość 31 z 75 (20 283 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Moi Drodzy, ponieważ MasterCard to karta amerykańska, system MojeING wymaga wypełnienia - zgodnie z amerykańskim prawem - oświadczenia: Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA). Znajdziecie je po zalogowanie w MojeING:

Dane i Ustawienia / Dane / Edytuj Dane / Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA) / Zmień

następnie wybieramy jedną z dwóch opcji i zatwierdzamy.

Po tej operacji - wg podanego wcześniej sposobu zamawiamy kartę MasterCard HCE i aktywujemy ją.

U mnie poszło, więc i u Was musi.

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
30-09-2016
Wiadomość 32 z 75 (20 257 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Troszkę chyba przesadziłeś umnie nie działa przez modyfikacje systemu a ta zgodę już dawno mam zatwierdzona
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 33 z 75 (20 239 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Nie wiem. Miałem ten sam komunikat co Wy: "Nie można pobrać danych". Odinstalowałem NFC Pass, starą aplikację ING Mobile i zaznaczyłem, że "nie jestem rezydentem USA" - u mnie zadziałało.

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
30-09-2016
Wiadomość 34 z 75 (20 232 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Żeby ta usługa zadziałała trzeba w ustawieniach potwierdzić dane w tym oświadczenie o rezydencji podatkowej w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA). Lub też wejść "Oferta ING" i samo poprosi o potwierdzenie danych. Gdy to zrobiłem reszta przebiegła szybko i bezproblemowo!

Odpowiedz
0 Lajków
brukiew666
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-03-2017
Wiadomość 35 z 75 (20 198 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

[ Edytowane ]

@Baholo Planujemy wprowadzić kartę Mastercard w telefonie dla osób 13-18 lat w drugiej połowie tego roku.

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 36 z 75 (20 112 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

@NataliaJ Lepiej później niż wcale Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 37 z 75 (19 949 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Po pytaniu czy root ma znaczenie otrzymałem odpowiedź że muszą to dać do weryfikacji więc trzeba czekać 😀
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 38 z 75 (19 944 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

No u mnie też poszło do działu technicznego kilka dni temu i na razie czekam ;]
Jestem pewny, że to jest powodem, dlatego przymierzam się już do zmiany telefonu (czekam na nowe premiery), no ale... Emotikon: Bardzo szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
183
32
26-09-2016
Wiadomość 39 z 75 (19 824 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

[ Edytowane ]
Ja już dostałem odpowiedź na zrootowanym telefonie nie działa ale jeśli masz samego roota to możesz się go pozbyć
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 40 z 75 (19 819 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Refinansowanie kredytu hipotecznego

Witam, mam nadzieję, że ktoś z forum będzie w stanie mi pomóc Emotikon: Szczęśliwy
Postanowiłam refinansować kredyt hipoteczny, który obecnie mam w innym banku i przenieść go do ING. Do spłaty pozostało mi jakieś 100tyś.

...

28-09-2022
Re: Błąd aplikacji

Aby sprawdzić, co jest powodem tego komunikatu, proszę skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69

28-09-2022
Błąd aplikacji

 Od wczoraj 27 września nie działa aplikacja info z aplikacji "Brak uprawnień do wykonania operacji!"

Logowanie na stronie web też nie działa.

Ktoś coś ???

28-09-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy