15-03-2017 08:53
15-03-2017 08:54
15-03-2017 09:01
Miałem ten sam komunikat.
Mam HTC M9. Spróbowałem jeszcze raz z włączonym NFC i poszło bez problemu.
Nie wiem czy włączenie NFC pomogło czy poprostu trzeba kilka razy sróbować i za którymś razem pójdzie ale spróbój a nuż też ci przejdzie.
15-03-2017 09:20
15-03-2017 10:08
15-03-2017 10:13
15-03-2017 10:14
15-03-2017 10:17
15-03-2017 10:51
15-03-2017 10:56
Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.
01-04-2023 Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.
Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy
... 31-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |