Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Telefon z zablokowanym bootloaderem, bez roota.
Tak w sumie to zastanawiam się czy fakt że jedyna karta przypisana do mojego konta to Visa może powodować ten problem (nigdzie nie jest napisane że można podpiąć tylko Mastercard).
Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 11 z 75 (29 432 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Nie, to nie jest powodem Emotikon: Szczęśliwy Napisz przez Moje ING wiadomość, sprawdzą co jest problemem u Ciebie.
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 12 z 75 (29 427 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Miałem ten sam komunikat.

Mam HTC M9. Spróbowałem jeszcze raz z włączonym NFC i poszło bez problemu.

Nie wiem czy włączenie NFC pomogło czy poprostu trzeba kilka razy sróbować i za którymś razem pójdzie Emotikon: Szczęśliwy ale spróbój a nuż też ci przejdzie.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
Michal_Br
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
17
6
15-03-2017
Wiadomość 13 z 75 (29 423 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

@Baholo Tak, jak napisał @Tymcio prosimy napisz do nas przez bankowość internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
805
176
04-09-2015
Wiadomość 14 z 75 (29 411 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Czyli z rootem nie działa?
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 15 z 75 (29 391 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Jeszcze nie wiem. Bardzo możliwe, że to jest powodem, dlaczego mi nie działa...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 16 z 75 (29 384 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

No właśnie nigdzie o tym nie pisze mi się nawet nie pojawia możliwość aktywowania karty
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 17 z 75 (24 424 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

No mi właśnie też. A jak wejdę przez Oferta -> Karty i płatności telefonem -> Aktywuj mastercard, to mieli w nieskończoność...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 18 z 75 (24 423 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Sprawdziłem ten sposób przez oferty i to samo kręci cały czas myślę że chyba root i bootloader będzie problemem szkoda
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 19 z 75 (24 415 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Czyli root jest problemem. Nie sądzę, by bootloader to powodował (mam zablokowany) Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 20 z 75 (24 412 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy