15-03-2017 08:53
15-03-2017 08:54
15-03-2017 09:01
Miałem ten sam komunikat.
Mam HTC M9. Spróbowałem jeszcze raz z włączonym NFC i poszło bez problemu.
Nie wiem czy włączenie NFC pomogło czy poprostu trzeba kilka razy sróbować i za którymś razem pójdzie ale spróbój a nuż też ci przejdzie.
15-03-2017 09:20
15-03-2017 10:08
15-03-2017 10:13
15-03-2017 10:14
15-03-2017 10:17
15-03-2017 10:51
15-03-2017 10:56
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |