15-03-2017 20:28
15-03-2017 21:41
Moi Drodzy, ponieważ MasterCard to karta amerykańska, system MojeING wymaga wypełnienia - zgodnie z amerykańskim prawem - oświadczenia: Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA). Znajdziecie je po zalogowanie w MojeING:
Dane i Ustawienia / Dane / Edytuj Dane / Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA) / Zmień
następnie wybieramy jedną z dwóch opcji i zatwierdzamy.
Po tej operacji - wg podanego wcześniej sposobu zamawiamy kartę MasterCard HCE i aktywujemy ją.
U mnie poszło, więc i u Was musi.
15-03-2017 22:22
15-03-2017 22:51
Nie wiem. Miałem ten sam komunikat co Wy: "Nie można pobrać danych". Odinstalowałem NFC Pass, starą aplikację ING Mobile i zaznaczyłem, że "nie jestem rezydentem USA" - u mnie zadziałało.
16-03-2017 02:06
Żeby ta usługa zadziałała trzeba w ustawieniach potwierdzić dane w tym oświadczenie o rezydencji podatkowej w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA). Lub też wejść "Oferta ING" i samo poprosi o potwierdzenie danych. Gdy to zrobiłem reszta przebiegła szybko i bezproblemowo!
16-03-2017 09:39 | Edytowano: 16-03-2017 09:40
@Baholo Planujemy wprowadzić kartę Mastercard w telefonie dla osób 13-18 lat w drugiej połowie tego roku.
16-03-2017 10:02
16-03-2017 10:31
18-03-2017 10:10
18-03-2017 10:15 | Edytowano: 18-03-2017 10:16
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024