Odpowiedz

Re.: powiadomienia PUSH

@GosiaCich Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy co jest powodem tego, że nie otrzymujesz wszystkich powiadomień PUSH.

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 11 z 61 (17 462 wyświetleń)

Aplikacja mobilna - powiadomienia

Witam,

 

Korzystam z aplikacji moblinej ING. Do tej pory nie miałam żadnych zastrzeżeń, ale od pewnego czasu nie otrzymuję powiadomień z aplikacji o przeprowadzonej transakcji ani o wpływie na konto. Dodam, że urządzenie jest dodane do zaufanych oraz mam włączoną opcję powiadomień z aplikacji. Proszę o informację, co może być tego przyczyną. Problem wystapił z dnia na dzień.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Shadee
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-03-2016
Wiadomość 12 z 61 (20 656 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Mam ten sam problem... przez chwilę działało a później przestało - kompletnie bez sensu!

 

Jakby nie można wysyłać powiadomień na e-mail i wtedy człowiek sobie może skonfigurować i odczytać powiadomienia jak chce i nie ma probelmu z wydumanym widzimisie aplikacji, która działa jak chce...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 13 z 61 (20 626 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@Shadee Prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. W ten sposób będziemy mogli sprawić czemu nie otrzymujesz powiadomień PUSH i postaramy się rozwiązań ten kłopot.

@wojciech Twoja propozycja wiadomości w formie e-mail została zapisana.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 14 z 61 (20 603 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Witam

Od kilku dni otrzymuję powiadomienia podwójnie - ta sama data, ta sama godzina, ta sama transakcja. Czy coś źle zaznaczyłam? Zainstalowaną mam wersję ING Mobile.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 15 z 61 (18 420 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 Prosimy o zgłoszenie tego problemu przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 16 z 61 (18 357 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Zgłosiłam telefonicznie, konsultant powiedział, że nie spotkał się z takim problemem i poradził zainstalować aplikację na nowo.

Tak zrobiłam, przelałam pieniądze i dostałam.... TRZY (!!!!) powiadomienia.

Co dalej?

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 17 z 61 (18 238 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Na dowód dodaję zdjęcie ekranu smartfona.

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 18 z 61 (18 173 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 dokładnie sprawdzamy Twoje zgłoszenie. Jak tylko będziemy coś wiedzieć więcej to dam znać.

pozdrawiam,

Natalia 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 19 z 61 (18 170 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 proszę:

- zaloguj się na komputerze do bankowości internetowej Moje ING i usuń wszystkie urządzenia zaufane

- następnie w aplikacji INGMobile przejdź proces aktywacji i włącz Pushe w Ustawieniach

To powinno rozwiązać problem. Jeśli coś jeszcze będzie nie tak, to daj proszę znać. 

pozdrawiam,

Natalia 

NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 20 z 61 (18 113 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy