09-04-2019 16:35
10-04-2019 14:01
@Goik czy próbowałeś w opcjach tej karty w aplikacji usunąć tę kartę z danego urządzenia i dodać ją ponownie ? Pozwoli to na ponowna parametryzację tej karty na tym urządzeniu.
31-05-2019 17:02
Witam,
Problem wygląda następująco, nie działa mi w owym telefonie płatność kartą. Zmieniałem w międzyczasie telefon, pomijając pytania, stare urządzenie zostało usunięte z zaufanych, sama karta której stary telefon używała została zastrzeżona, wg artykułu który gdzieś znalazłem. Po tym odinstalowałem apke, uruchomiłem ponownie telefon, zainstalowanie apki, dodanie telefonu, dodanie nowej karty mastercard i problem dalej nierozwiązany, wszystkie zgody jakie są potrzebne są aktywne, płatność zbliżeniowa też, domyślna apka używana przez NFC moje ing. Problem też występuję jak próbowałem skorzystać z visy zbliżeniowej i tam dodać telefon. Terminal pokazuje info, że mam użyć innej karty.
31-05-2019 20:32
Witaj,
sprawdź proszę, czy na swoim telefonie masz zainstalowaną aplikację Google Pay. Jeśli tak, usuń ją i spróbuj skorzystać z karty jeszcze raz.
01-06-2019 04:20
01-06-2019 18:39
01-06-2019 18:42
@polish95 Dziękuję, że podzieliłeś się z nami tą informacją
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024