09-04-2019 16:35
10-04-2019 14:01
@Goik czy próbowałeś w opcjach tej karty w aplikacji usunąć tę kartę z danego urządzenia i dodać ją ponownie ? Pozwoli to na ponowna parametryzację tej karty na tym urządzeniu.
31-05-2019 17:02
Witam,
Problem wygląda następująco, nie działa mi w owym telefonie płatność kartą. Zmieniałem w międzyczasie telefon, pomijając pytania, stare urządzenie zostało usunięte z zaufanych, sama karta której stary telefon używała została zastrzeżona, wg artykułu który gdzieś znalazłem. Po tym odinstalowałem apke, uruchomiłem ponownie telefon, zainstalowanie apki, dodanie telefonu, dodanie nowej karty mastercard i problem dalej nierozwiązany, wszystkie zgody jakie są potrzebne są aktywne, płatność zbliżeniowa też, domyślna apka używana przez NFC moje ing. Problem też występuję jak próbowałem skorzystać z visy zbliżeniowej i tam dodać telefon. Terminal pokazuje info, że mam użyć innej karty.
31-05-2019 20:32
Witaj,
sprawdź proszę, czy na swoim telefonie masz zainstalowaną aplikację Google Pay. Jeśli tak, usuń ją i spróbuj skorzystać z karty jeszcze raz.
01-06-2019 04:20
01-06-2019 18:39
01-06-2019 18:42
@polish95 Dziękuję, że podzieliłeś się z nami tą informacją ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |