Odpowiedz

Re.: powiadomienia PUSH

@GosiaCich Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy co jest powodem tego, że nie otrzymujesz wszystkich powiadomień PUSH.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 11 z 61 (18 378 wyświetleń)

Aplikacja mobilna - powiadomienia

Witam,

 

Korzystam z aplikacji moblinej ING. Do tej pory nie miałam żadnych zastrzeżeń, ale od pewnego czasu nie otrzymuję powiadomień z aplikacji o przeprowadzonej transakcji ani o wpływie na konto. Dodam, że urządzenie jest dodane do zaufanych oraz mam włączoną opcję powiadomień z aplikacji. Proszę o informację, co może być tego przyczyną. Problem wystapił z dnia na dzień.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Shadee
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-03-2016
Wiadomość 12 z 61 (21 572 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Mam ten sam problem... przez chwilę działało a później przestało - kompletnie bez sensu!

 

Jakby nie można wysyłać powiadomień na e-mail i wtedy człowiek sobie może skonfigurować i odczytać powiadomienia jak chce i nie ma probelmu z wydumanym widzimisie aplikacji, która działa jak chce...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 13 z 61 (21 542 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@Shadee Prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. W ten sposób będziemy mogli sprawić czemu nie otrzymujesz powiadomień PUSH i postaramy się rozwiązań ten kłopot.

@wojciech Twoja propozycja wiadomości w formie e-mail została zapisana.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 14 z 61 (21 519 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Witam

Od kilku dni otrzymuję powiadomienia podwójnie - ta sama data, ta sama godzina, ta sama transakcja. Czy coś źle zaznaczyłam? Zainstalowaną mam wersję ING Mobile.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 15 z 61 (19 336 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 Prosimy o zgłoszenie tego problemu przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 16 z 61 (19 273 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Zgłosiłam telefonicznie, konsultant powiedział, że nie spotkał się z takim problemem i poradził zainstalować aplikację na nowo.

Tak zrobiłam, przelałam pieniądze i dostałam.... TRZY (!!!!) powiadomienia.

Co dalej?

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 17 z 61 (19 154 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Na dowód dodaję zdjęcie ekranu smartfona.

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 18 z 61 (19 089 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 dokładnie sprawdzamy Twoje zgłoszenie. Jak tylko będziemy coś wiedzieć więcej to dam znać.

pozdrawiam,

Natalia 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 19 z 61 (19 086 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 proszę:

- zaloguj się na komputerze do bankowości internetowej Moje ING i usuń wszystkie urządzenia zaufane

- następnie w aplikacji INGMobile przejdź proces aktywacji i włącz Pushe w Ustawieniach

To powinno rozwiązać problem. Jeśli coś jeszcze będzie nie tak, to daj proszę znać. 

pozdrawiam,

Natalia 

NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 20 z 61 (19 029 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy