13-02-2016 16:41
@GosiaCich Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy co jest powodem tego, że nie otrzymujesz wszystkich powiadomień PUSH.
18-03-2016 06:55
Witam,
Korzystam z aplikacji moblinej ING. Do tej pory nie miałam żadnych zastrzeżeń, ale od pewnego czasu nie otrzymuję powiadomień z aplikacji o przeprowadzonej transakcji ani o wpływie na konto. Dodam, że urządzenie jest dodane do zaufanych oraz mam włączoną opcję powiadomień z aplikacji. Proszę o informację, co może być tego przyczyną. Problem wystapił z dnia na dzień.
Pozdrawiam
18-03-2016 19:24
Mam ten sam problem... przez chwilę działało a później przestało - kompletnie bez sensu!
Jakby nie można wysyłać powiadomień na e-mail i wtedy człowiek sobie może skonfigurować i odczytać powiadomienia jak chce i nie ma probelmu z wydumanym widzimisie aplikacji, która działa jak chce...
19-03-2016 17:00
@Shadee Prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. W ten sposób będziemy mogli sprawić czemu nie otrzymujesz powiadomień PUSH i postaramy się rozwiązań ten kłopot.
@wojciech Twoja propozycja wiadomości w formie e-mail została zapisana.
06-11-2016 22:23
Witam
Od kilku dni otrzymuję powiadomienia podwójnie - ta sama data, ta sama godzina, ta sama transakcja. Czy coś źle zaznaczyłam? Zainstalowaną mam wersję ING Mobile.
Pozdrawiam
07-11-2016 10:57
@selene7 Prosimy o zgłoszenie tego problemu przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
13-11-2016 14:39
Zgłosiłam telefonicznie, konsultant powiedział, że nie spotkał się z takim problemem i poradził zainstalować aplikację na nowo.
Tak zrobiłam, przelałam pieniądze i dostałam.... TRZY (!!!!) powiadomienia.
Co dalej?
14-11-2016 12:53
Na dowód dodaję zdjęcie ekranu smartfona.
14-11-2016 12:58
@selene7 dokładnie sprawdzamy Twoje zgłoszenie. Jak tylko będziemy coś wiedzieć więcej to dam znać.
pozdrawiam,
Natalia
15-11-2016 09:34
@selene7 proszę:
- zaloguj się na komputerze do bankowości internetowej Moje ING i usuń wszystkie urządzenia zaufane
- następnie w aplikacji INGMobile przejdź proces aktywacji i włącz Pushe w Ustawieniach
To powinno rozwiązać problem. Jeśli coś jeszcze będzie nie tak, to daj proszę znać.
pozdrawiam,
Natalia
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz