24-03-2017 23:32 | Edytowano: 24-03-2017 23:34
Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.
wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1
Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia
Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony
Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"
I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.
26-03-2017 07:29
Zainstalowałem androida 5.0.1 na LG G3s (standardowe oprogramowanie) i przy ponownej próbie aktywacji karty mastercard mam ten sam błąd
26-03-2017 08:34
Jako że nie mogę edytować swojego postu więc napiszę drugi
Problem rozwiązany, aby ponownie aktywować płatności HCE, w głównym oknie Moje ING wchodzimy w Karty i płatności telefonem>Mastercard w telefonie i wybieramy opcję "aktywuj płatności"
26-03-2017 09:17
@Stanislaw1988 Cieszę się, że udało się aktywować HCE. Swój post możesz edytować przez wybranie "Opcje", a potem "Edytuj odpowiedź".
26-03-2017 09:20
Jamniczek pisze:
Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.
wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1
Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia
Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony
Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"
I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.
@Jamniczek Aby sprawdzić dlaczego tak się dzieje w Twojej aplikacji, prosimy wyślij do nas wiadomość z tymi danymi przes swoją bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal