- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
nie udało się pobrać danych - błąd
[ Edytowane ]24-03-2017 23:32 | Edytowano: 24-03-2017 23:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.
wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1
Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia
Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony
Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"
I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2017 07:29
Re.: nie udało się pobrać danych - błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zainstalowałem androida 5.0.1 na LG G3s (standardowe oprogramowanie) i przy ponownej próbie aktywacji karty mastercard mam ten sam błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2017 08:34
Re.: nie udało się pobrać danych - błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jako że nie mogę edytować swojego postu więc napiszę drugi
Problem rozwiązany, aby ponownie aktywować płatności HCE, w głównym oknie Moje ING wchodzimy w Karty i płatności telefonem>Mastercard w telefonie i wybieramy opcję "aktywuj płatności"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2017 09:17
Re.: nie udało się pobrać danych - błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Stanislaw1988 Cieszę się, że udało się aktywować HCE. Swój post możesz edytować przez wybranie "Opcje", a potem "Edytuj odpowiedź".
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2017 09:20
Re.: nie udało się pobrać danych - błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jamniczek pisze:
Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.
wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1
Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia
Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony
Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"
I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.
@Jamniczek Aby sprawdzić dlaczego tak się dzieje w Twojej aplikacji, prosimy wyślij do nas wiadomość z tymi danymi przes swoją bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość