24-03-2017 23:32 | Edytowano: 24-03-2017 23:34
Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.
wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1
Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia
Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony
Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"
I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.
26-03-2017 07:29
Zainstalowałem androida 5.0.1 na LG G3s (standardowe oprogramowanie) i przy ponownej próbie aktywacji karty mastercard mam ten sam błąd
26-03-2017 08:34
Jako że nie mogę edytować swojego postu więc napiszę drugi
Problem rozwiązany, aby ponownie aktywować płatności HCE, w głównym oknie Moje ING wchodzimy w Karty i płatności telefonem>Mastercard w telefonie i wybieramy opcję "aktywuj płatności"
26-03-2017 09:17
@Stanislaw1988 Cieszę się, że udało się aktywować HCE. Swój post możesz edytować przez wybranie "Opcje", a potem "Edytuj odpowiedź".
26-03-2017 09:20
Jamniczek pisze:
Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.
wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1
Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia
Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony
Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"
I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.
@Jamniczek Aby sprawdzić dlaczego tak się dzieje w Twojej aplikacji, prosimy wyślij do nas wiadomość z tymi danymi przes swoją bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024