Odpowiedz

nie udało się pobrać danych - błąd

[ Edytowane ]

Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.

wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1

Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia

Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony

Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"

I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 1 z 5 (33 131 wyświetleń)

Re.: nie udało się pobrać danych - błąd

Zainstalowałem androida 5.0.1 na LG G3s (standardowe oprogramowanie) i przy ponownej próbie aktywacji karty mastercard mam ten sam błąd Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 2 z 5 (33 074 wyświetleń)

Re.: nie udało się pobrać danych - błąd

Jako że nie mogę edytować swojego postu więc napiszę drugi

 

Problem rozwiązany, aby ponownie aktywować płatności HCE, w głównym oknie Moje ING wchodzimy w Karty i płatności telefonem>Mastercard w telefonie i wybieramy opcję "aktywuj płatności"

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 3 z 5 (33 065 wyświetleń)

Re.: nie udało się pobrać danych - błąd

@Stanislaw1988 Cieszę się, że udało się aktywować HCE. Swój post możesz edytować przez wybranie "Opcje", a potem "Edytuj odpowiedź".



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (33 056 wyświetleń)

Re.: nie udało się pobrać danych - błąd


Jamniczek pisze:

Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.

wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1

Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia

Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony

Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"

I tak już wyskakuje cały czas aż do momentu wylogowania i ponownego zalogowania.

 

 


@Jamniczek Aby sprawdzić dlaczego tak się dzieje w Twojej aplikacji, prosimy wyślij do nas wiadomość z tymi danymi przes swoją bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (33 052 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy